Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
13 år siden første forum
3 posters
Side 1 av 1
13 år siden første forum
Tenk det. Det er gått 13 år siden jeg startet det første forumet. Igjen dukker tallet 13 opp. Tilfeldighet eller??
Noen forbinder det med ulykkestall, andre med lykketall. For meg står tallet 13 for bort med det gamle og inn med det nye
Det får meg til å undre på om kanskje mange av de gamle trådene fra det første forumet burde vært i det gamle forumet og ikke blitt flyttet hit. Men jeg er en nostalgiker og elsker å lese gamle saker. Hvor sto vi den gang i forhold til nå?
Mye skjer på 13 år. Både i livet og i sinnet.
Velkommen uansett til å lese gamle tråder og ta opp nye temaer som berører nettopp dette forumet
Noen forbinder det med ulykkestall, andre med lykketall. For meg står tallet 13 for bort med det gamle og inn med det nye

Det får meg til å undre på om kanskje mange av de gamle trådene fra det første forumet burde vært i det gamle forumet og ikke blitt flyttet hit. Men jeg er en nostalgiker og elsker å lese gamle saker. Hvor sto vi den gang i forhold til nå?
Velkommen uansett til å lese gamle tråder og ta opp nye temaer som berører nettopp dette forumet
Sist endret av May den Ons 4 Jul 2018 - 2:42, endret 1 gang
Re: 13 år siden første forum
Det er jo ganske rart da May. Hm...nå måtte jeg også undre.
Hennie- Sjelevenn
- Antall Innlegg : 105
Medlem siden : 21.06.2018
Skal si tiden flyr av sted!
For meg er tallet 13 Gudinnens tall og ikke noe negativt
Tenker sånn "girlpower" jeg da
For meg er tallet 13 Gudinnens tall og ikke noe negativt

Tenker sånn "girlpower" jeg da

Terra skrev:Skal si tiden flyr av sted!
For meg er tallet 13 Gudinnens tall og ikke noe negativt![]()
Tenker sånn "girlpower" jeg da![]()

Hennie- Sjelevenn
- Antall Innlegg : 105
Medlem siden : 21.06.2018
Endelig fant jeg kilden til det jeg forbinder med fredag den 13. og tallet 13, hurra!May skrev:Tenk det. Det er gått 13 år siden jeg startet det første forumet. Igjen dukker tallet 13 opp. Tilfeldighet eller??
Noen forbinder det med ulykkestall, andre med lykketall. For meg står tallet 13 for bort med det gamle og inn med det nye![]()

I Doreen Virtues bok Angel Numbers skriver hun om tallet 13, at de oppstegne mesterne ber en om å forbli positiv og gi dem enhver frykt eller tvil, som de kan heale og omgjøre. Dette nummeret står også for det feminine, Gudinnen, og det intuitive, siden det er 13 månesykler i et år.
Vakkert, ikke sant

Side 1 av 1