Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
Forum-admin May
2 posters
Side 1 av 1
Forum-admin May
Hei alle vakre sjeler
Det er ikke nødvendig at jeg skriver om det jeg arbeider med her. Det kan du lese i linken under innlegget ved å klikke på signaturen min som er markert lilla.
Jeg er vel blitt det som kalles godt voksen nå (50 +)
Bor på Romerike i Akershus. Har to sønner som for lengst har flyttet hjemmefra. De har til sammen gitt meg foreløpig 3 barnebarn som denne våren har fylt 10 og 12 år gamle
I tillegg til å arbeide som klarsynt på teletorg, er jeg utdannet soneterapeut og lymfemassør. Dagene flyr avsted. Nå er det sommer og sommerferie og det merkes på at det blir litt mindre behandlinger. Det er helt greit fordi jeg får tid til å ta vare på meg selv. Jeg bruker fritiden til meditasjoner og videreutvikling av meg selv.
I min videreutvikling er det viktig å være sammen med likesinnede som gir meg positivitet i hverdagen. Jeg tror vi alle trenger å sile ut vennskap som tappes for energi noen ganger. Være snille med oss selv og gi oss rom for glede ved å være rundt positive energier. Dette er et tema som jeg tror mange tenker på iblant og som kan gi dårlig samvittighet. Tenke på seg selv, går det an da? Da blir jeg sett på som selvopptatt? Ikke sant? Nei - det er forskjell på å være selvopptatt å det å ta vare på seg selv. Her er kunsten å finne balansen og den må hver og en finne selv. Noen trenger kanskje veiledning for å finne denne balansen, og da skal du få det. Jeg skal hjelpe deg så godt jeg kan her i forumet.
Jeg ønsker dere alle en fin sommer og håper vi sees masse her i forumet

Det er ikke nødvendig at jeg skriver om det jeg arbeider med her. Det kan du lese i linken under innlegget ved å klikke på signaturen min som er markert lilla.
Jeg er vel blitt det som kalles godt voksen nå (50 +)

Bor på Romerike i Akershus. Har to sønner som for lengst har flyttet hjemmefra. De har til sammen gitt meg foreløpig 3 barnebarn som denne våren har fylt 10 og 12 år gamle

I tillegg til å arbeide som klarsynt på teletorg, er jeg utdannet soneterapeut og lymfemassør. Dagene flyr avsted. Nå er det sommer og sommerferie og det merkes på at det blir litt mindre behandlinger. Det er helt greit fordi jeg får tid til å ta vare på meg selv. Jeg bruker fritiden til meditasjoner og videreutvikling av meg selv.
I min videreutvikling er det viktig å være sammen med likesinnede som gir meg positivitet i hverdagen. Jeg tror vi alle trenger å sile ut vennskap som tappes for energi noen ganger. Være snille med oss selv og gi oss rom for glede ved å være rundt positive energier. Dette er et tema som jeg tror mange tenker på iblant og som kan gi dårlig samvittighet. Tenke på seg selv, går det an da? Da blir jeg sett på som selvopptatt? Ikke sant? Nei - det er forskjell på å være selvopptatt å det å ta vare på seg selv. Her er kunsten å finne balansen og den må hver og en finne selv. Noen trenger kanskje veiledning for å finne denne balansen, og da skal du få det. Jeg skal hjelpe deg så godt jeg kan her i forumet.
Jeg ønsker dere alle en fin sommer og håper vi sees masse her i forumet

Re: Forum-admin May
Du May du May. Når du har litt tid til overs til deg selv er du igang med nye prosjekter som nytt forum. Forumet er fint. Det er ikke det. Hva med å slippe skuldrene ned, lukke datamaskinen, skru av fjernsynet og nyte tiden uten å gjøre noe som helst? Litt moralsk prek må du regne med fra meg når du inviterer meg hit 

Alice- Forbindelsen
- Antall Innlegg : 13
Medlem siden : 21.06.2018
Re: Forum-admin May
Alice skrev:Du May du May. Når du har litt tid til overs til deg selv er du igang med nye prosjekter som nytt forum. Forumet er fint. Det er ikke det. Hva med å slippe skuldrene ned, lukke datamaskinen, skru av fjernsynet og nyte tiden uten å gjøre noe som helst? Litt moralsk prek må du regne med fra meg når du inviterer meg hit
Heisann Alice. Er det du som er her og holder moralprat til meg så jeg ikke nattro får?

For meg er det healing å arbeide med et slikt prosjekt. Det kjennes ut som der er en åpen kran som hele tiden gir påfyll av energi. Det blir aldri tomt. Som en regnbue som fyller meg med alle regnbuens farger. Chakra fargene. Det er energibombe det

Side 1 av 1