LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Hvor er drømmene mine blitt av? Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Hvor er drømmene mine blitt av?

2 posters

Go down

Hvor er drømmene mine blitt av? Empty Hvor er drømmene mine blitt av?

Poste by May Tor 31 Jan 2019 - 23:23

Drømmer har alltid fascinert meg. Det synes som jeg var tildelt gaven å bli varslet om hendelser og få veiledning i vanskelige livsprosesser. Rett og slett en gave. En dag opphørt drømmene eller jeg husket dem ikke lenger og jeg har fundert mye på hvorfor. Jeg har virkelig savnet dem. Etter å ha laget meg morgenkaffe og satt meg i go`stolen klar til å se God Morgen Norge på TV2 i dag, kom tankene tilbake om hvorfor jeg ikke lenger husker drømmene mine eller drømte lengre. Kanskje i en halv time satt jeg i stillheten og funderte på dette hvorpå det sakte mante seg frem i netthinnen om en middagsrett jeg hadde laget i en drøm i natt. Jippi - joho! Jeg hadde virkelig drømt i natt. Jeg ble i yr og flamme. Skrev ned drømmen og forsto den med det samme. Så fantastisk.

Jeg vil spørre deg om hva du tror er årsaken til at jeg ikke husket drømmen min med det samme jeg våknet og hvorfor jeg har trodd at jeg ikke har drømt på mange år. Men først en kort resymè!

La meg kalle det "i gamle dager". Før mobil, pc, nettbrett og TV underholdning 24/7 eksisterte på det nivå det gjør i dag. Jeg snakker om årene: 1970, 1980, 1990 og de første 5 år inn i år 2000. Det var vanlig at jeg våknet sakte opp i sengen min. I stillhet. Fortsatt kunne jeg kjenne følelsen i kroppen etter en drøm. Jeg fanget den opp mens jeg fortsatt lå i sengen og fundere over drømmen og dens eventuelle budskap. Tolket og forsto eller undret meg over dens kunngjøring. Penn og notatbok var aldri langt unna og jeg skrev ned drømmen i notatboken for hånd. Alt manifsterte seg så mye lettere da minnes jeg.  

Fra år 2005 og frem til i dag har mobilen, pc`n, nettbrettet og TV`n med dens sendinger 24/7 blitt en hverdagskost i ledige stunder fra jeg våkner om morgenen til jeg legger meg om kvelden. Jeg ligger ikke lenger i sengen om morgenen og kjenner på følelsen etter en drøm. I stedet spretter jeg ut av sengen med det samme øynene slåes opp. Setter på kaffetrakter, skrur på fjernsynet for å se God Morgen Norge på TV2 samtidig som jeg slår på pc`n for å sjekke mail og siste nytt i forskjellige fora. Og jeg har lurt på hvorfor jeg ikke drømmer eller minnes dem lenger. Kanskje har du allerede "katsjet" hvorfor?  

Kom gjerne med synspunkter i kommentarfeltet under!

May
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 58
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Hvor er drømmene mine blitt av? Empty Re: Hvor er drømmene mine blitt av?

Poste by Terra Lør 17 Aug 2019 - 19:06

Vel, her kjente jeg meg igjen i det du skriver. Før pc, mobil og masse sosiale medier og Tv til alle døgnets tider. Tidstyver til tusen det der Laughing

Jeg hadde også en drømmedagbok og penn liggende ved sengen og skrev ned drømmer med en gang jeg våknet. Nå spretter også jeg opp med en gang jeg våkner.

Alt er så travelt og stress er vel noe av det de fleste av oss kjenner på i hverdagen. Man skal rekke med på alt og det er så mye som skjer på en gang. Mange inntrykk i løpet av en dag. Før var det liksom både håndarbeid, kryssord og bøker som gjaldt. Så kom så mye nytt og mer spennende og tok over hehe… Razz Og jeg har ofte tenkt at tiden strakk bedre til før, ting gikk liksom litt roligere for seg.

Så om en tar seg tid til å tenke gjennom nattens drømmer et øyeblikk, før en hiver seg ut av sengen tror jeg en lettere husker det en har drømt, ja. Som du tenker, slik tenker jeg også.
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet