LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Hvor er drømmene mine blitt av? Klarsy11
Latest topics
» Skytsengel tarot
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyYesterday at 18:55 by Lullu

» Ditt magiske livskart
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptySøn 23 Jun 2019 - 13:11 by Tara

» Et kort for dagen
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyFre 21 Jun 2019 - 20:18 by Terra

» Gry sin drømmeverden
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyOns 19 Jun 2019 - 4:02 by Gry

» La ellas presentasjon
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyMan 17 Jun 2019 - 23:20 by Gry

» Hei til alle :)
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyMan 17 Jun 2019 - 23:16 by Gry

» Pm herfra havner i spamboksen i mailen
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyTir 11 Jun 2019 - 13:05 by Terra

» Mine data
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyTir 4 Jun 2019 - 10:01 by May

» La ellas fødselsdato
Hvor er drømmene mine blitt av? EmptyFre 31 Mai 2019 - 17:25 by May

Hvor er drømmene mine blitt av?

Go down

Hvor er drømmene mine blitt av? Empty Hvor er drømmene mine blitt av?

Poste by May on Tor 31 Jan 2019 - 23:23

Drømmer har alltid fascinert meg. Det synes som jeg var tildelt gaven å bli varslet om hendelser og få veiledning i vanskelige livsprosesser. Rett og slett en gave. En dag opphørt drømmene eller jeg husket dem ikke lenger og jeg har fundert mye på hvorfor. Jeg har virkelig savnet dem. Etter å ha laget meg morgenkaffe og satt meg i go`stolen klar til å se God Morgen Norge på TV2 i dag, kom tankene tilbake om hvorfor jeg ikke lenger husker drømmene mine eller drømte lengre. Kanskje i en halv time satt jeg i stillheten og funderte på dette hvorpå det sakte mante seg frem i netthinnen om en middagsrett jeg hadde laget i en drøm i natt. Jippi - joho! Jeg hadde virkelig drømt i natt. Jeg ble i yr og flamme. Skrev ned drømmen og forsto den med det samme. Så fantastisk.

Jeg vil spørre deg om hva du tror er årsaken til at jeg ikke husket drømmen min med det samme jeg våknet og hvorfor jeg har trodd at jeg ikke har drømt på mange år. Men først en kort resymè!

La meg kalle det "i gamle dager". Før mobil, pc, nettbrett og TV underholdning 24/7 eksisterte på det nivå det gjør i dag. Jeg snakker om årene: 1970, 1980, 1990 og de første 5 år inn i år 2000. Det var vanlig at jeg våknet sakte opp i sengen min. I stillhet. Fortsatt kunne jeg kjenne følelsen i kroppen etter en drøm. Jeg fanget den opp mens jeg fortsatt lå i sengen og fundere over drømmen og dens eventuelle budskap. Tolket og forsto eller undret meg over dens kunngjøring. Penn og notatbok var aldri langt unna og jeg skrev ned drømmen i notatboken for hånd. Alt manifsterte seg så mye lettere da minnes jeg.  

Fra år 2005 og frem til i dag har mobilen, pc`n, nettbrettet og TV`n med dens sendinger 24/7 blitt en hverdagskost i ledige stunder fra jeg våkner om morgenen til jeg legger meg om kvelden. Jeg ligger ikke lenger i sengen om morgenen og kjenner på følelsen etter en drøm. I stedet spretter jeg ut av sengen med det samme øynene slåes opp. Setter på kaffetrakter, skrur på fjernsynet for å se God Morgen Norge på TV2 samtidig som jeg slår på pc`n for å sjekke mail og siste nytt i forskjellige fora. Og jeg har lurt på hvorfor jeg ikke drømmer eller minnes dem lenger. Kanskje har du allerede "katsjet" hvorfor?  

Kom gjerne med synspunkter i kommentarfeltet under!

May

_____________________________________________________________________________________________
Aldri så galt at det ikke er godt for noe!
Følg siden vår på facebook!
Bli medlem i gruppen på Facebook!
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 661
Medlem siden : 21.06.2018

Vis Medlemmets Profil https://www.livsguideforum.com/u1

Til Toppen Go down

Til Toppen