Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
Spåjenta's dagbok
3 posters
Side 1 av 1
Spåjenta's dagbok
Skrevet: 07 april 2007 00:04
Som alle lesere her vet, så var jeg med på Dovrefjellet's alternativ-treff.
Har vært utrolig mye å fordøye etter den turen.... Føler at jeg virkelig har fått åpnet sansene enda mer. For meg som er så åpen, så reagerer kroppen min fysisk på alle følelsesmessige påkjenninger. Derfor har det vært ganske stritt i ettertid, med både kvalme og perioder med feber. Har noen andre erfaringer med dette?
Da jeg mediterte igår kveld, så opplevde jeg noe merkelig. Først opplevde jeg at flere jeg kjenner kom til meg og sa at jeg ikke var bra nok, og at de ikke vil ha noe med meg å gjøre. Da disse hadde forsvunnet, så kjente jeg at jeg ble større på en måte...det var akkurat som om hele kroppen vokste og jeg ble større og større. Det rareste var at jeg kjente det på hele meg, jeg ble diger!!!! Noen som skjønner noe av dette?
Spåjenta- Universet
- Antall Innlegg : 57
Medlem siden : 02.07.2018
Re: Spåjenta's dagbok
Skrevet: 07 april 2007 08:55
Nei, jeg skjønner det ikke helt. men de som kom til deg og ikke vil ha noe med deg å gjøre, de er trolig slike du bare skal gi slipp på. Når du utvikler deg, forsvinner de som ikke lenger er på den kanalen du er kommet på, for å si det sånn. Du har gått videre.
Beathe- Universet
- Antall Innlegg : 33
Skrevet: 07 april 2007 13:26
Ja....du har ikke tenkt på et kurs hos Grethe Roode da

En ting skal du nå bare vite: du ER bra nok, og mer enn det! Tvil aldri på det! Om noen sier noe annet så der det de og ikke du som har problem!! Men det hadde vært interessant om du tok igjen den meditasjonen og prøvde å finne ut mer om hva dette er. Svaret ligger jo sikkert dypt inni deg et sted...
rystedama- Sjelevenn
- Antall Innlegg : 142
Skrevet: 07 april 2007 17:38
Ble nok litt redd ja.....redd for at det virkelig skal skje. Og du har nok rett e.ryste, svaret finnes dypt inne i meg selv
Spåjenta- Universet
- Antall Innlegg : 57
Side 1 av 1