Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
M.vær sin drømmenattbok
4 posters
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: M.vær sin drømmenattbok
Skrevet: 02 des. 2006 11:03
Jeg tror at du fikk svar på det du spurte om jeg...husker bare den gangen jeg drømte om at jeg hadde fått to mail fra min, og da hadde jeg bedd englene om å hjelpe meg (noe jeg forsatt gjør) og dagen etter eller om kvelden når jeg såg på tlf min så hadde jeg to ubesvare annrop fra han!! Så jeg tror du har fått svar.
Alve.prinsessen- Universet
- Antall Innlegg : 45
Medlem siden : 02.07.2018
Skrevet: 10 des. 2006 16:41
Hei m.vær Vanskelig å si fordi noen ganger kommer drømmer som en illusjon til oss. Dvs at vi drømmer det vi selv ønsker. Jeg skal ikke si at du ikke har fått svar, for det er følelsen du sitter igjen med som er det reelle svaret av din drøm.
Skrevet: 10 jan. 2007 12:21
I forrige uke drømte jeg noe merkelig..... og jeg tror jeg i dag forstår hvorfor jeg drømte det.... Jeg drømte at ei jente som jeg ikke er spesielt begeistret for kom "nærmere" meg. På et vennskaplig plan liksom. Jeg husker jeg ikke skjønte hvorfor hun var så vennlig, og det uroet meg i våken tilstand også at jeg drømte dette. Så i helgen som var fikk jeg meg til å gjøre noe grusomt noe...jeg falt for en fristelse og falt i en felle..
Jeg tror jeg drømte om "fienden" min som et varsel mot at nå må du passe deg!!!
Det som er så dumt med drømmer er at man vet ikke kan sette fingeren direkte på hva som er beskjeden...de kan være litt ukonkrete...litt urettferdig av drømmene våre egentlig
M.vær- Universet
- Antall Innlegg : 28
Medlem siden : 03.07.2018
Skrevet: 10 jan. 2007 16:48
jeg forstår hva du mener m.vær, men du kan faktisk lære deg å forstå drømmene før hendelsen skjer. Jeg leser en bok nå om hvordan forstå drømmene sine og selvutvikkling. veldig spennende bok. Kan skrive om den senere på anbefalte bøker...du lærer faktisk å kjenne deg selv mye bedre når du lærer deg hva drømmene vil fortelle.
Alve.prinsessen- Universet
- Antall Innlegg : 45
Skrevet: 10 jan. 2007 21:03
Hva heter den boken Alve.prinsesse?
rystedama- Sjelevenn
- Antall Innlegg : 142
Skrevet: 10 jan. 2007 22:09
drømmer og selvutvikling...