Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
drømte jeg ble påkjørt
Side 1 av 1
drømte jeg ble påkjørt
Skrevet: 28 des. 2006 13:25
i natt så drømte jeg at jeg skule krysse en vei. dette er en vei som eksisterer og som jeg har krysset mange ganger. men i natt så drømte jeg at det var massse snø og at jeg skulle krysse denne veien. når jeg stod å ventet på at d skule bli klart så kom der en rød bil i full fart som hadde mistet kontrollen. jeg måtte hive meg ut i grøften så han ikke skulle treffe meg, og jeg skle bortover og vedsidenav meg så skled det en henger. tror ikke jeg be truffet for jeg forsatte oppover en skråning som en må gå opp når en har krysset veien. hva kan dette bet?
jeg drømte også her en natt at jeg var gravid og jeg hadde virklig følelsen av at jeg var gravid...
Alve.prinsessen- Universet
- Antall Innlegg : 45
Medlem siden : 02.07.2018
Re: drømte jeg ble påkjørt
Skrevet: 13 des. 2006 09:43
I natt hadde jeg nok en merklig drøm.
Jeg drømte at jeg var inne på et hotellrom sammen med min søster. Hun snakket med våres mor i tlf, og d ville jeg også for jeg var sint på hanne men søsteren min ville ikke gi meg tlf, men jeg klarte til slutt å rive den fra henne. da sa jeg noe sont til mamma" no ber e deg om å respektere mitt ønske og mine følelser. du vet hva jeg føler for han så være så snill å ligg unna han! jeg må alltid stille opp for deg og gjøre som du vil, no kan du vel gjøre somjeg vil. Jeg blir så lei meg mamma!" Mamma ville ikke for hun ville også ha han (t latså) vi diskuterte litt og plutselig så var hun på hotellrommet og begynte å tegne noen blomster for d var en skoleoppgave hun hadde. Det var faktisk firkløverblomster som hun tegnet og klippet. I bakgrunnen så vr der hele tiden en liten jente som syslet med sitt, og tullet litt innimellom også.Til slutt ble jeg og mamma enige og da våknet jeg av at d var noen som klappet i hendene bak meg! Det var litt ekkelt..
En annen drøm jeg også hadde i natt var at jeg ventet på noen voksne som diskuterte noe inne i en båt...husker ikke helt hva d var men kansje jeg tror d gjaldt følelsene mine. jeg gikk å vasset i fjøra og blutselig var der en eldre dame sammen med meg og jeg/vi fann et kjempedigert krabbeshell (skall)
Vet ikke helt hva desse drømmene betyr, men jeg prøver jo å lære meg d..jeg tror at mamma og den lille jenten representerer meg og at d drømmen vil frem til er at jeg kansje er sjalu.. men hvet ikke helt med den klappingen..
Når d gjelder den andre drømmern også så tror jeg d er sjalusi..for hun som kom frem var i 40 åra og blond og det er hun også...hmm er d noen som kan hjelpe meg..er jeg helt på hardangervidda no??
Skrevet: 18 des. 2006 09:00
enda en drøm...
I natt så drømet jeg at jeg satt oppi en son stor sort badering og fløy høyt over mange flotte hager med grønt gress, plmmer, flamigo, fontener.De var virklig vakkre og det var så grønt gress. Men så voknet jeg plutslig i drømmen min. jeg følte at det var noen her inne, en jeg tørte ikke å bevege meg, men på en eller annen måte så fann jeg ut at det var en vennine av meg som hadde sneke se inn. Det er en vennine som jeg ikke snakker med per dags dato.
Men det er så rart...ofte når jeg hr vært smålei meg så får eg følelsen av at det er noen i leiligheten min når jeg sover..ikke vet jeg om det er engle, hjelper eller om det er en advarsel for noe.
Noen som vet?
Skrevet: 10 jan. 2007 17:34
en drøm til..
dette er faktisk en drømm jeg har hatt gjentatte ganger, avogtil er d litt forandring på den.
men jeg drømmer at jeg gjemmer meg i en hule. noen ganger gjemmer jeg meg der fordi d er noen som vil komme å ta meg, noen ganger erjeg bare der, og noen ganger er d rødt og tent med stearinlys, men ellers så er d mørkt der...
kanskje noen kan hjelpe meg...
Side 1 av 1