Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
Telefon...
2 posters
Side 1 av 1
Telefon...
Skrevet: 16 okt. 2005 09:33
Hadde en merkelig drøm i natt. Kan noen hjelpe å tolke?
Jeg satt på kjøkkenet mitt og snakket med min far, trot det var min yngste sønn`s ett års dag. Mens vi sitter og prater tar jeg telefonen og ringer til min kjære. Jeg hører at han tar telefonen ,men sier ingen ting. Jeg sier heller ingen ting til han ,men fortsetter å snakke med min far. Hører at han sitter i andre enden av telefonen,men ikke ett ord blir utvekslet mellom oss. Når jeg er ferdig å prate med min far, legger jeg på telefon røret igjen.
Hva kan dette bety??? Noen som har en ide???
Marianne.- Styrken
- Antall Innlegg : 8
Medlem siden : 29.01.2019
Re: Telefon...
Skrevet: 16 okt. 2005 10:01
Jeg må bare tilføye at jeg vet ikke om det var min kjære , som satt i andre enden av telefonen, men hørte at det var noen i bakgrunnen. Derfor vet jeg at det var noen i andre enden av telefonen.
Marianne.- Styrken
- Antall Innlegg : 8
Medlem siden : 29.01.2019
Re: Telefon...
Skrevet: 19 okt. 2005 17:30
Hei Marianne
Jeg prøver å tyde drømmen din, men forstår den ikke helt. Dette står om telefon:
Hvis du hører noen du har kjær i telefonen kan du bli splittet fra vedkommende på grunn av en misforståelse. Er det en venn kan denne personen få en sykdom. Hører du stemmen til noen som er døde betyr det at du har gjort en feil. Nummerskiven på en gammel telefon symboliserer at du vil få litt penger du ikke hadde regnet med. En telefon som ikke virker betyr triste nyheter. En telefon kan også bety en rival.
Jeg leser den første setningen, for den føler jeg stemmer best av alle punkter. Splittet pga missforståelse. Tenk litt på dette Marianne.
Side 1 av 1