Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
Dette så spennende ut
2 posters
Side 1 av 1
Dette så spennende ut
Dette så spennende ut og må prøves. Jeg er født 25 august i 1965 kl 1815 i Drammen.
Miss.maggie- Keserinnen
- Antall Innlegg : 3
Medlem siden : 03.07.2018
Re: Dette så spennende ut
Hei miss.maggie
Du har ascendent i Steinbukken
Skjebneår: 36 år
Livsendringer: 27, 36, 45 og 54 års alder
Heldige år: 7, 16, 25, 34, 43, 52 og 61 års alder
Utfordrende år: 9, 18, 27, 36, 45, 54 og 63 års alder
Brytningsår: 1, 10, 19, 28, 37, 46, 55 og 64 års alder
Utfra det jeg kan se her, nærmer du deg 54 års alder om noen måneder. Noe du kan se utfra det som står over vil du oppleve utfordringer på grunn av livsendringer. Det kan være de allerede har begynt siden alderen 54 gjerne strekker seg over ett år. Eller de kan begynne uti neste år. Jeg legger også merke til at du har hatt et bedre år i 52 års alder som kan ha medført de endringene som kommer. I kjølevannet av både utfordringer og livsendringer kommer også brytningsår i 55 års alder. Så her blir det noen spennende år å se tilbake på om noen år
Det vil være både spennende og lærerikt for meg å høre fra deg når ting skjer eller når de har skjedd.
May
Du har ascendent i Steinbukken

Skjebneår: 36 år
Livsendringer: 27, 36, 45 og 54 års alder
Heldige år: 7, 16, 25, 34, 43, 52 og 61 års alder
Utfordrende år: 9, 18, 27, 36, 45, 54 og 63 års alder
Brytningsår: 1, 10, 19, 28, 37, 46, 55 og 64 års alder
Utfra det jeg kan se her, nærmer du deg 54 års alder om noen måneder. Noe du kan se utfra det som står over vil du oppleve utfordringer på grunn av livsendringer. Det kan være de allerede har begynt siden alderen 54 gjerne strekker seg over ett år. Eller de kan begynne uti neste år. Jeg legger også merke til at du har hatt et bedre år i 52 års alder som kan ha medført de endringene som kommer. I kjølevannet av både utfordringer og livsendringer kommer også brytningsår i 55 års alder. Så her blir det noen spennende år å se tilbake på om noen år

Det vil være både spennende og lærerikt for meg å høre fra deg når ting skjer eller når de har skjedd.
May

» Spennende om kraftdyr
» Hva kan dette bety?
» Om dette forumet
» Info - les dette!
» Info om dette forumet
» Hva kan dette bety?
» Om dette forumet
» Info - les dette!
» Info om dette forumet
Side 1 av 1