LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Spennende om kraftdyr Facebo11
Latest topics
» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Spennende om kraftdyr EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Spennende om kraftdyr EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Spennende om kraftdyr EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Spennende om kraftdyr EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Spennende om kraftdyr EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Spennende om kraftdyr EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Spennende om kraftdyr EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Spennende om kraftdyr EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

» Poteter og tarothefte
Spennende om kraftdyr EmptyLør 11 Des 2021 - 21:07 by Terra

Spennende om kraftdyr

3 posters

Go down

Spennende om kraftdyr Empty Spennende om kraftdyr

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 21:51

Skrevet: 10 mai 2007 17:19  

Dette var litt moro. Jeg ville prøve å finne ut hva kraftdyret mitt var. På nettet kunne jeg lese at dyr som viser seg i drømme kan være kraftdyr. Siden jeg har skrevet ned drømmene mine over flere år gikk jeg to år tilbake i tid og frem til nå, for å se hvilke dyr jeg hadde drømt om.

Det har vært store forandringer i livet mitt de siste årene, og det er også i disse årene jeg begynte bevisst på den indre reise. Så ved å se på dyrene som dukket opp underveis i drømmene mine kontra min utvikling, så kan jeg se en sammenheng.

Dette er i perioden februar 2005 og frem til nå. Det er også andre dyr som har gjentatt seg, som jeg ikke har tatt med i her. Disse har fulgt meg med jevne mellomrom i hele den samme perioden.

Det er katter og hunder, og det står vel for uavhengighet, trofasthet og pålitelighet , og har sikkert en sentral påvirkning.. ?????

Jeg legger merke til at etter de første dyrene dukker opp, går jeg inn i dypet av meg selv, og der har jeg fått hentet frem visdom, etterpå har andre dyr dukket opp for å bistå meg på høyere bevissthetsnivåer

Elg
Visdom i geologisk tid, jordens visdom, kunne forstå sin personlige historie, enkelhet

Hest
Tonic for hjertet, støtte i å utvikle en dypere følelse av selvet, åpenhet, tilhørighet, og forbindelse til andre, styrke, fin for de som føler seg ensom, deprimert og med tomt hjerte

Salamander
Å forbinde seg med jordens mysterier, lære underverdenen å kjenne, evne til å fordype seg i nuet

Mark
Fullstendig integrasjon av det maskuline og det feminine, kunne næres av jorden, reise igjennom mørket

Slange
Letter tilgangen til det dypeste, transpersonlige aspektet i psyken, transformasjon på det dypeste, hjelper en å fordype og integrere ens opplevelse av arketypiske energier, som død og gjenfødelse

Skilpadde
Dyp jordforbindelse, føle seg ett med jorden, sette pris på øyeblikket, beskyttende, får en til å føle seg trygg når en har å gjøre med intense situasjoner og omgivelser, fokusere på øyeblikket og ta vare på det som ligger for hånden

Bier
For å samle sine krefter som en sterk og kapabel person. Fremhever styrke, en følelse av uovervinnelighet og en sterk selvtillit til sine egne evner. Støtter en i å oppnå det som ellers ville virket umulig.

Krokodille
Overlegen tålmodighet, for å velge den riktige tiden å handle på, det guddommelige i å vente, visdommen i "sumpen".

Flaggermus
Støtter en i å se og bevege seg igjennom ens mørke områder. Gir selvtillit til å møte ubearbeidede områder slik at man kan oppnå helbredelse. For å anerkjenne og erfare det guddommelige i skyggesider. Støtter en i å forstå hvem og hvor man er.

Kalkun
Takknemlighet, overflod, fullhet og rikdom, sette pris på livet som en guddommelig velsignelse

Edderkopp
Indre forbindelse og integrasjon, hjelper en å få tilgang til ens dypeste visdom, og nære en følelse av helhet/totalitet, gir en følelse av å høre til, integrasjon av alle nivåer av ens væren

Elefant
Jordforbindelse og spirituell ekspansjon, telepatisk kommunikasjon, evne til å lytte til seg selv og andre, hjelper en å huske det som er viktig, stimulerer til inkluderende lederskap, hvor man har fokus på det beste for alle

Fisk
Hjelper en til å finne spirituell mening og hensikt i livet, hjelper en til å oppdage og å ha en dypere opplevelse av ens spirituelle vei, hjelper en å bevege seg oppmerksomt videre på ens vei med tillit til det ukjente, overgivelse

Gorilla
Trygg selverkjennelse og selvuttrykk, overlegen styrke, kunne hente frem den indre kraften, stå støtt i eget territorium.

Frosk
Bli bevisst og ha tillit til livet som mirakuløs og transformativ prosess, styrke og sikkerhet for de som gjennomgår en dyp følelsesmessig og spirituell forandring, hjelper en til å føle seg mer bekvem med livets konstante bevegelse og forandring - tilpassningsevne

Sommerfugl
katalysator for transformasjon; følelsesmessige og spirituelle overganger, følelse av letthet ved å gi og motta, balanse mellom sårbarhet og styrke på det indre

Isbjørn
Støtter en i å bevege seg fremover på en grundig og jordnær måte. For de som trenger mer erfaring i kunne handle mer jordet når man beveger seg innenfor spirituelle
områder

Mygg
Opprinnelig lyd, guddommelig summing, kunne forbinde seg med lyd til det guddommelige, lyd som en vei til gud

Hakkespett
Guddommelig inspirasjon, åndelig åpenhet, utholdenhet i arbeid, bevisst forståelse av det guddommelige i arbeid

Maur
Utrettelig arbeid, stor produktivitet, fokusert handling, engasjement, handling, grundig effektivitet, samfunnsengasjement

Sel
lære å sette prosesser i gang, og så tillate livet å utfolde seg, evne til å flyte med verdighet og letthet, støtte til de som prøver for hardt, lære kunsten å "være", hjelper en til å slippe bekymringer og glede seg over livet

Hval
kontakt med høyere bevisstheter, roer og klarner sinnet, spirituell ekspansjon på dypere nivåer, evne til å se de større perspektivene fra et høyere plan
Universet

Antall Innlegg : 56
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

Spennende om kraftdyr Empty Re: Spennende om kraftdyr

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 21:52

Skrevet: 10 mai 2007 19:54

Veldig interessant!!!
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 21:55

Skrevet: 10 mai 2007 20:43

Ja , da kan vi bare følge med i drømmene, å se hvilken prosess vi er i.
Og da får vi enda mer innsikt
Mary
Mary
Universet
Universet

Antall Innlegg : 56
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

Poste by Evy Tir 3 Jul 2018 - 21:56

Skrevet: 11 mai 2007 08:51

Det er interessant. Drømmer en del om dyr, noen kommer fast, mens andre er av og til..
Evy
Evy
Vognen
Vognen

Antall Innlegg : 7
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics