LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Hjelpere og engler - Page 2 Facebo11
Latest topics
» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Hjelpere og engler - Page 2 EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Hjelpere og engler - Page 2 EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Hjelpere og engler - Page 2 EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Hjelpere og engler - Page 2 EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Hjelpere og engler - Page 2 EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Hjelpere og engler - Page 2 EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Hjelpere og engler - Page 2 EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Hjelpere og engler - Page 2 EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

» Poteter og tarothefte
Hjelpere og engler - Page 2 EmptyLør 11 Des 2021 - 21:07 by Terra

Hjelpere og engler

+9
Alve.prinsessen
M.vær
Sina
Bente
rystedama
Anja
Beathe
May
Silje
13 posters

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Go down

Hjelpere og engler - Page 2 Empty Re: Hjelpere og engler

Poste by M.vær Tir 3 Jul 2018 - 21:39

Skrevet: 23 nov. 2006 17:52

Dette var en gripende historie... Tror nok du fikk en bekreftelse der på at hun er rundt deg og vil deg alt godt ja.....

Klem
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Antall Innlegg : 28
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

Poste by Beathe Tir 3 Jul 2018 - 21:39

Skrevet: 27 mars 2007 10:45

Jeg sitter her med en rykende fersk liten episode. Jeg satte ove rpotetene og glemte dem. Sitter jo her ved PC,en Very Happy
Så hører jeg tusling ved kjøkkenbenken, og husker på potetene.
Jeg er sikker på det er min kjære oldemor som minnet meg på det.
Hun døde i 1972. Og en klarsynt har sagt hun er med meg
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Antall Innlegg : 33
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Poste by M.vær Tir 3 Jul 2018 - 21:41

Skrevet: 23 nov. 2006 17:50

Ei venninne av meg har i flere år hver kveld hun skal legge seg, sett en skikkelse stå utenfor vinduet hennes. Hun har flere ganger stoppet opp og kikket på skikkelsen som kun er en silhuett av en person. Hun har jo flyttet noen ganger og den samme "tingen" har fulgt etter. Hva kan det være? En vane for øye? en hjelper? et spøkelse? dette lurer vi veldig på da.... Jeg tenkte kanskje at siden venninnen min ikke akkurat føler hun har noen hjelpere rundt seg er kanskje fordi hjelperen står utenfor og vil inn. Men hun må be den inn, så i alle disse årene så har den bare stått og ventet på henne.......Slik at nå er det på tide og be hjelperen inn...Det er min teori da, men jeg vet egentlig ingenting om dette....

Noen fler teorier???????
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Antall Innlegg : 28

Til Toppen Go down

Poste by Beathe Tir 3 Jul 2018 - 21:41

Skrevet: 25 april 2007 13:43

Har aldri hørt om noe lignende. Men det er tydelig en som vil komme på talefot med henne. Så å spørre vedkommende hva han/hun vil, er lurt.
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Antall Innlegg : 33

Til Toppen Go down

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 21:42

Skrevet: 25 april 2007 19:21

Hei M.vær

Tror kanskje det kan være hjelper, men føler på meg at dette er noe annet. Har hørt om endel som har avdøde slektninger i sitt nærvær fordi denne slektningen ønsker å få kontakt og formidle en beskjed. De holder litt avstand fordi de ikke ønsker å virke skremmende på den de ønsker kontakt med. dette er en opplagt automatoppgave synes jeg, så her er det bare å høre med de tre automatene våre, og se om de kommer med det samme svaret. Jeg kan også undersøke saken, men vi alle må jo ha nermere opplysninger som vi kan ta på PM.

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Antall Innlegg : 25

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 21:46

Skrevet: 30 april 2007 20:19

Jeg bare spør, men når man har kontakt med intuisjonen, kan det være det samme som at jeg har kontakt med hjelperen min?

Lurer
Mary
Mary
Universet
Universet

Antall Innlegg : 56

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 21:46

Skrevet: 30 april 2007 21:07

Det tror jeg
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 21:48

Skrevet: 30 april 2007 21:15

Vet du.... det er så fint å få svar på sånne ting. Da er jeg liksom litt mere med.Tusen takk, så nå vet jeg navnet samt at jeg får svar fra hjelpern min. Så givende.
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 21:48

Skrevet: 30 april 2007 23:02

du har nok mer enn en hjelper Mary, du har noen faste, antar du har 3, og så har du hjelpere som kommer og er sånn til og fra etter hva det er du lurer på. Intuisjon er det samme som hjelpere.

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 21:49

Skrevet: 30 april 2007 23:10

Tusen takk for opplysningene. Sina tegna hjelperen min, der står det også at jeg har tre stk Smile
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by Lillarosa Tir 3 Jul 2018 - 22:21

Skrevet: 29 juni 2007 02:58

Tenkte jeg ville fortelle om mine hjelpere.
Jeg har en liten gutt som er ganske lys,han ler masse og er en god støtte, den andre holder seg i skyggen slik at jeg ikke ser han.Jeg ser de ikke rett fremfor meg.GUtten står på min venstre side,å den den andre lengre bak i bakgrunnen.Etter at jeg har kommet litt frem med hva jeg kan se å føle ang åndeverdnen har jeg kommet i god kontakt med min mor om dette, å hun har også sett begge mine hjelpere,eller skytsengler som jeg kaller de.

Jeg klarer også se andres skytsånder, men det har kun vært når de har vært i fortvilte situasjoner.

Er det merkelig å si at min samboers skytsengel ser ut som en alvinne?Tror masse på dette med alver og feer, kan det være at fantasien min som har gjort det slik at det er slik jeg ser henne?når jeg ser henne lusker hun rundt min samboer,smiler å ler, men er litt "rampete" på en måte.

så deilig å finne et diskusjonsforum hvor man kan diskutere og prate med andre som tror på hva man sier.Ikke alle som er like åpne om slike emner...

Lillarosa
Keserinnen
Keserinnen

Antall Innlegg : 3

Til Toppen Go down

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 22:23

Skrevet: 29 juni 2007 13:53

ja her inne kan vi snakke om alt mellom himmel og jord.
fint at du fant oss, eller skal vi heller si at de som kommer hit inn, de er ment å komme hit for å få svar og gi svar.

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Hjelpere og engler - Page 2 Empty Utrolige engler!

Poste by Lub Tir 3 Jul 2018 - 22:51

Skrevet: 31 aug. 2007 19:26

Jeg trodde aldri jeg skulle tro på noe sånn som engler, men da ei venninne tok frem sin kortstokk med enler og jeg begynte å stille spørsmål, da kom hjertebanken når svarene kom! Tenk at svar kan vær så utrolig. Men det er en ting jeg lurer veldig på og kanskje det ikke finnes svar: Hvordan gjør man seg til mottaker for englene?? Ett svar gikk ut på at jeg ikke hadde ville tatt imot en engels råd, men jeg vet ikke hvordan man gjør det!!! Noen råd?
Lub
Lub
Keiseren
Keiseren

Antall Innlegg : 4

Til Toppen Go down

Poste by Sina Tir 3 Jul 2018 - 22:52

Skrevet: 02 sep. 2007 18:12

Jeg har ikke så masse erfaring med engeler...men bruker engle kort av og til..bruker da kortene Healing with the angel. Når jeg prøver å få kontakt med englene så spør jeg om hjelp fra dem..stiller spørsmålet om de kan hjelpe meg med.............. dette spørsmålet gjenntar jeg flere gjere flere dager etterhverandre...jeg får svar ved at "svaret" detter ned i hodet mitt...jeg kjenner en god følelse når svaret kommer og en glede inni meg. Jeg gjør ikke noe for å ta det i mot annet enn å stille sprøsmålene jeg har. Tror kanskje at de har prøvd å hjelpe deg men at du ikke har "lyttet" eller "skjønt" tegnene de har gitt deg..det er derfor du fikk den beskjeden du fikk gjennom kortene:)

mvh sina
Sina
Sina
Universet
Universet

Antall Innlegg : 53

Til Toppen Go down

Poste by Lub Tir 3 Jul 2018 - 22:53

Skrevet: 03 sep. 2007 09:02

Takk for respons, Sina! Det er jammen ikke enkelt dette. Man må da sikkert lære seg å lytte til hvordan engler gir svar Rolling Eyes .Det er det som er så vanskelig for meg for jeg er så fersk med dette. Jeg har i flere år vært opptatt av at ting skjer rundt oss som vi som mennesker ikke kan styre, men jeg har enda ikk lært meg "teknikkene" å lytte eller ta imot enda. Selv om jeg leser, lytter til andre eller hører på erfaringer, er det for meg vanskelig å tolke tegn til meg. Kanskje jeg er for opptatt av at det skal skje noe konkret( om du skjønner hva jeg mener) . Men en ting er sikkert: svarene man får på kort er helt utrolig treffende , så jeg håper jeg klarer dette over tid!
Lub
Lub
Keiseren
Keiseren

Antall Innlegg : 4

Til Toppen Go down

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Til Toppen