LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Hjelpere og engler Klarsy11
Latest topics
» Får ikke beskjed om tråder jeg er aktiv i
Hjelpere og engler EmptyYesterday at 10:24 by Terra

» Fin artikkel om Erlend Elias
Hjelpere og engler EmptyTor 22 Aug 2019 - 13:44 by Terra

» Inspirerende
Hjelpere og engler EmptyTir 20 Aug 2019 - 10:13 by Terra

» Skytsengel tarot
Hjelpere og engler EmptyTir 20 Aug 2019 - 10:04 by Terra

» Hvor er drømmene mine blitt av?
Hjelpere og engler EmptyLør 17 Aug 2019 - 19:06 by Terra

» Spådomsbøker på nettet
Hjelpere og engler EmptyFre 9 Aug 2019 - 0:29 by Gry

» May, spåing
Hjelpere og engler EmptyMan 29 Jul 2019 - 17:28 by Hufsetufsa

» Lysepærer som slukker osv..
Hjelpere og engler EmptyOns 17 Jul 2019 - 19:45 by Terra

» Ditt magiske livskart
Hjelpere og engler EmptyMan 8 Jul 2019 - 19:49 by Magos

Hjelpere og engler

Side 1 av 2 1, 2  Next

Go down

Hjelpere og engler Empty Hjelpere og engler

Poste by Silje on Tir 3 Jul 2018 - 21:09

Skrevet: 03 feb. 2006 10:57

Da jeg bodde i Oslo opplevde jeg flere "underlige ting" Blant annet at det banket på soveromsdøra mi midt på natten enda jeg var alene i huset. Jeg har også opplevd at det har vært noen som har pratet lavt ved siden av senga mi og noen som har "healet" meg når de trodde jeg lå å sov. Det siste var en spesiell opplevelse da jeg følte det var noen som holdt hendene sine på nakken/skuldrene mine. Det føltes faktisk ganske fysisk, men jeg visste at dette ikke var noe like fysisk som oss. Da jeg "våknet" ble jeg litt engstelig og da forsvant hendene. Så fikk jeg en unnskyldning fra han om det ikke var meninge å skremme meg...trodde jeg hadde sovnet. Det underlige var at jeg følte hvordan denne personen så ut....en middelaldrende lys og tett mann. Hvorfor han var kommet for å gi meg healing det vet jeg ikke, men det var en spennende opplevelse. Jeg har også sett auran rundt månen av og til...noe som er utrolig vakkert, samt et blått lys rundt bilen min.

Ellers har jeg vel ikke opplevd noe mer mystisk....foreløbig.

Klem og lys fra Silje
Silje
Silje
Forbindelsen

Antall Innlegg : 13
Medlem siden : 02.07.2018

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Hjelpere og engler Empty Re: Hjelpere og engler

Poste by May on Tir 3 Jul 2018 - 21:10

Skrevet: 04 feb. 2006 01:13

Kjære Silje

Hvordan opplevde du disse hendelsene?

Synes du dem var skumle?

_____________________________________________________________________________________________
Aldri så galt at det ikke er godt for noe!
Følg siden vår på facebook!
Bli medlem i gruppen på Facebook!
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 661
Medlem siden : 21.06.2018

Vis Medlemmets Profil https://www.livsguideforum.com/u1

Til Toppen Go down

Poste by Silje on Tir 3 Jul 2018 - 21:11

Skrevet: 04 feb. 2006 10:32

Hei på deg kjære Mayen

Hva skal jeg si. Både ja og nei, ...mest nei, men en skvetter jo litt når en merker ting. Jeg føler ikke det er noe farlig eller noe som vil meg vondt, men...det er vel bare det at jeg ikke er vandt til å oppleve slike ting  

Hva med deg? Opplever du slikt som dette?

Klem fra Silje
Silje
Silje
Forbindelsen

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Silje on Tir 3 Jul 2018 - 21:12

Skrevet: 04 feb. 2006 10:36

Forøverig har jeg forstått det slik at hjelpere som er rundt meg bare vil ha litt oppmerksomhet fra meg, - at de vil vise at de er der og hjelper til.

Morten Eriksen sa også til meg at dette ikke var noe jeg trengte å være redd for. Det er vel sånn at vi som er åpne for den andre siden kanskje får flest henvendelser siden vi er mottakelige? Jeg vet ikke.  Hva tror du Mayen?
Silje
Silje
Forbindelsen

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Beathe on Tir 3 Jul 2018 - 21:13

Skrevet: 04 mars 2006 12:05

Jeg opplever også masse svinsing og berøring. De som er rundt meg, kommer og går. Jeg snakker til dem, men jeg har problem med å "høre" svarene.

Jeg var av og til redd før. Og føler jeg det ubehagelig, ber jeg, tilkaller engler e.l.
Noen kommer når jeg ser tv, noen tror jeg vil se nyhetene på tv. Andre reagerer på voldsfilmer (krim, som jeg ser mye på).i allefall når det er mye vold i en film, hører jeg et smell i tv,en eller at knirker i gulvet e.l

Jeg har hørt at dem som er på andre siden, også vil se på bilder og høre på musikk.
I det store og hele er jeg fortrolig blitt med "selskap"
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Antall Innlegg : 33

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Anja on Tir 3 Jul 2018 - 21:16

Skrevet: 15 april 2006 17:06

Hmmm, kanskje det er det jeg opplever? Det smeller i leiligheten min hele tiden, spesielt på natten. En stund trodde jeg det var en skinne i taket med spotter.. men la merke til at en kveld jeg ikke hadde hatt det på så smalt det litt likevel.. Tv'n min smeller også mye, spesielt om natten - og den er helt ny. Trodde det kanskje var fordi den er velbrukt

I min leilighet ryktes det at eieren før eieren før meg (hehe) døde her.. Har aldri mistrivdes her sånn sett, og har ikke merket noen rare ting. Men når det er helt mørkt kan det se ut som om jeg ikke er alene alltid.. Ikke blitt redd av det, men når jeg leser det dere skriver så blir jeg litt engstelig...

Anja
Styrken
Styrken

Antall Innlegg : 8
Medlem siden : 03.07.2018

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Beathe on Tir 3 Jul 2018 - 21:17

Skrevet: 20 april 2006 13:08

De som er i leiligheten din, vil ikke gjøre deg noe. Ei som er klarsynt sa til meg at morfar er en av hjelperne mine. Morfar var elektriker. Av og til smeller det i lysarmatur. kanskje det er morfar som "reparerer"
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Beathe on Tir 3 Jul 2018 - 21:18

Skrevet: 20 april 2006 13:13

Når jeg spår, merker jeg av og til en som er bak meg. Hun klarsynte sa hun så ei samekvinne eller en indianerkvinne.

Jeg merker så og si hele tiden noen som kommer og går.

en dag nå nylig, slo tv.n seg på av seg selv, for å¨si det sånn. Og lyset gikk, men det var bare i min leilighet. og jeg hadde ikke slått på ei plate!

så her i huset er de blitt mer frempå, de usynlige
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Beathe on Tir 3 Jul 2018 - 21:21

Skrevet: 20 april 2006 13:17

Ja, hjelpere vil jo vise at de er der for deg. og jeg tror også at vi som er mer mottakelig, får mer besøk. Ville du gå på besøk til en som har stengt dør? Neppe.
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Beathe on Tir 3 Jul 2018 - 21:22

Skrevet: 01 juni 2006 18:39

Jeg har lest at man skal sette seg på et rolig og stille sted, hvor det er rent og ryddig når man skal tilkalle englene. da kommer det aldri en engel til meg, for her er rotet og støvete støtt! Sad

Men englene går på slagmarken, i skitne smug, de går på bølgene ute på havet, så jeg tror de kommer til meg likevel
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Hjelpere og engler Empty Bok om engler

Poste by Beathe on Tir 3 Jul 2018 - 21:22

Skrevet: 11 juni 2006 10:28

Francis Melville :Bogen om engler. Aschehoug forlag
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Tir 3 Jul 2018 - 21:23

Skrevet: 11 juni 2006 18:35

Tusen takk for opplysningen.

Morten Eriksen som driver med kanalisering har sett englene og har hatt møte med dem.

www.morten-eriksen.no

_____________________________________________________________________________________________
May
May

Til Toppen Go down

Poste by rystedama on Tir 3 Jul 2018 - 21:24

Skrevet: 11 juni 2006 19:20

Jeg har boken ENGLENES VERDEN avNiclas Thorn og Pether Larsson. Den er også fin Smile . Det følgte med englekort, cd med englemusikk og en cd-rom med diverse
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Beathe on Tir 3 Jul 2018 - 21:25

Skrevet: 12 juni 2006 17:52

Enig, min sønn og frua har den boka og cd,en
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Hjelpere og engler Empty Merkelig

Poste by Bente on Tir 3 Jul 2018 - 21:26

Skrevet: 02 aug. 2006 12:27

Lurer på en ting. Har vært hos ei dame som "så" mine hjelpere. Hun så 4 stk hos meg. Deriblandt så hun et lite barn. For et par år siden fødte jeg 2 døde barn når jeg var 4 mnd i svangerskapet. Hun mente at det kanskje kunne være et av dem.

Beklager dumt spørsmål, men er det mulig at de kan være det?
Må ikke hjelpere ha levd ?

Jeg er åpen for det meste, men har litt vanskelig for og tro dette.

Lurer fælt......

Bente
Skjebnehjulet
Skjebnehjulet

Antall Innlegg : 10

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Sina on Tir 3 Jul 2018 - 21:28

Skrevet: 02 aug. 2006 14:14

Jeg tror at disse små kan være våres hjelpere. Noe jeg har opplevd selv og fått "bevis"( så langt det går an å bevise noe vedr hjelpere) for at min lille datter som jeg mistet 5 mnd ute i svangerskapet er med meg.

Så det er fult mulig at ditt barn er med deg som hjelper, tror nå jeg da. Syns det var fint at du forteller om dette, gjorde godt inni meg på en måte hvis du skjønner hva jeg mener.

mvh sina
Sina
Sina
Universet
Universet

Antall Innlegg : 53

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Bente on Tir 3 Jul 2018 - 21:30

Skrevet: 03 aug. 2006 09:16

Tusen takk for svar. Til deg sina,: leste innlegget ditt ang. din datter og bestemor, og føler veldig med deg. På en måte føles det godt og vite at barnet er med meg. På en annen måte er det jo jeg som skulle vært hjelpere til barnet hvis du skjønner. Morsfølelsen kaller.

Større blir egentlig savnet når man vet at de er med deg, men man har aldri fått kjenne dem. Blir rart formulert dette, men kanskje du skjønner hva jeg mener.

Jeg har aldri merket eller sett noe til mine hjelpere, men har fått vite av damen jeg var hos, at det var stor aktivitet rundt meg.

Har klart og påvise hjelpere hos andre med stålpinner. Prøvde også på min datter, men da gikk pinnene i kryss. Det fikk jeg ikke lov til. Det er ikke alt man skal vite.

Jeg har pratet men min mann ang. hjelpere og. div. andre ting. Han er den fødte pessimist på det område. Nå for ikke lenge siden, innrømmet han at han har sett sin bestefar titt og ofte. Sier han ser han i sidesynet. Særlig når han er sliten. Vet med sikkerhet at han er ærlig, for han ble litt satt ut når han sa dette. Men han har fortsatt vanskelig for og tro på dette.
Det som plager meg nå, er at han "ser", og ikke jeg.

Bente
Skjebnehjulet
Skjebnehjulet

Antall Innlegg : 10

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Sina on Tir 3 Jul 2018 - 21:31

Skrevet: 03 aug. 2006 16:07

Kjære Bente

Jeg skjønner hva du føler med at det er du som skal være til hjelp for barnet ditt. Savnet er jo enormt stort, jeg følte lenge at sorgen hadde vært lettere å takle ved at jeg hadde fått holdt henne, sett henne og kost med henne..og i det minste hatt ei grav å gått til. Etterhvert så ble det lettere å takle det enorme savnet jeg hadde den dagen hun ga meg beskjed at hun var med meg. Det er nå lettere å takle savnet selvsakt for at det har gått mange år, men også det at jeg vet hun er med meg. Men sorgen er uberegnelig og har ikke noe tidsperspektiv egentlig. Min mann fikk sterk sorg reaksjon over vår datter for noen få år siden, det hadde da gått 18 år siden vi mistet henne...Nå kom jeg ut av det jeg skulle si, jeg blir så medrevet her nå.

Vedr. det med din mann....DET kjenner jeg til her også. Selv om min mann har opplevd å sett sin mor etter hun døde, sett andre døde personer...merket at healingen min gjør ting med han..så tror han ikke på dette...ytre sett, men jeg tror kanskje tvilen er der inni dem

Kanskje ikke noen trøst eller oppklaring for deg dette jeg skriver nå, men det er godt å vite at flere har det på samme måtes om en selv. For det er jo ikke lov å sørge over et så lite barn som en ikke har holdt i armene sine, mener mange dsv.

Kanskje du åpner opp for å "se" mer du også etterhvert

klem til deg fra meg
Sina
Sina
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Hjelpere og engler Empty Møte med engler

Poste by M.vær on Tir 3 Jul 2018 - 21:32

Skrevet: 27 okt. 2006 14:16

Jeg har ikke vært så heldig, men ei venninne av meg har. Etter en kveld sammen med ei som har mye kontakt med engler skulle hun kjøre hjem. Venninnen min elsker musikk og har blitt skolert i å synge klassisk, dette er lenge siden nå, men hun synger ofte i bilen. Dette gjorde hun denne kvelden, og det var en unik opplevelse som hun kalte det. Hun sang etter er sang hun nesten aldri hadde hørt før, og men det var ikke med hun som sang, hun traff hver tone og det føltes ut som at englene sang gjennom munnen hennes. Det var så spesielt fortalte hun. Jeg tror på det.. Hun kjørte til meg rett etterpå, og etter å se gløden hennes og høre hva hun fortalte så var det ikke tvil hos hverken henne eller meg
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Antall Innlegg : 28
Medlem siden : 03.07.2018

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Tir 3 Jul 2018 - 21:33

Skrevet: 31 okt. 2006 08:59

Så vakker historie om din venninne. Det rørte seg i meg når jeg leste dette.

May
May

Til Toppen Go down

Hjelpere og engler Empty En liten historie..

Poste by Alve.prinsessen on Tir 3 Jul 2018 - 21:34

Skrevet: 13 des. 2006 13:01

Fikk så lyst til å skrive en liten historie ang hjelpere jeg..

For noen år siden, faktisk mange år siden(hutte tu hvor gammel jeg har blitt) så var jeg veldig deprimert og prøvde å ta mitt eget liv, og den ene gangen så klarte jeg d nesten (heldig vis).

Jeg var alene hjemme, og min farmor hadde gått bort åre før av kreft. Hjemme så hadde vi en del av hennes medisin, og d var sterke saker noe av d. Når jeg gikk der hjemme alene trist og lei så bestemte jeg meg for at no var d nok, no orker jeg rett og slett ikke mer, så jeg fant en eske av hennes medisin og slukte en hver av de. etter en liten stund så kom noen venner av meg (heldigvis!)og ville jeg skulle være med på bowling. Jeg ville jo ikke for no hadde jo jeg gjort noe jeg kansje ikke skulle gjøre og skulle jeg dø så ville jeg være alene. Men de viste at jeg var lei meg og deprimert så de ville ikke gå, før jeg ble med. Jeg sa ok til slutt, men da vi komm frem så var der så mange folk og lang ventetid at vi fann ut at vi skulle dra igjen. Hurra tenkte jeg. no skal jeg hjem. Men nei, hjem alene nei d fikk jeg ikke lov til! Så vi dro hjem til en vennine av meg. Moren hennes er veldig ungdomlig av seg og lett å prate med, så det var alltid kjekt å komme dit! Men jeg hadde ikke noe lyst, men de dro avgåre med meg, om jeg ville eller ei.

Etter en stund så begynte jeg å føle meg ganske trett og slapp og gikk å la meg på en seng. Like bak meg så kom moren til venninen min og lure på hva d var. Jeg ville ikke si noe men hun forstod d var noe galt, og pratet med meg og til slutt fikk hun lirket d ut av meg. Ikke vet jeg om d var et instinkt eller hva men noe må d ha vært.

jeg ble sendt til sykehuset, og ble pompet. men sjeg fikk mase slanger ned i halsen min så var d akkurat som jeg såg et lys og fikk en styrke inni meg som gjore at jeg ikke ville forlate jorden enda.

Ikke vet jeg om d var engler eller hjelper som fikk mine venner til å hente meg å bringe meg på et sted der jeg kunne få hjelp, men noe må d ha vært, for jeg hadde jo på en måte lagt d opp til at jeg skulle være alene...

Som de fleste vet så hadde jeg for en stund tilbake en opplevelse inne på forumet der at min farmor tok kontakt med meg, fordi jeg var så trist og lei meg..kansje d var henne som gjore slik at vennene mine kom akkurat når de kom. For jeg var jo ikke så mottaklig som jeg er nå til hennes hjelp..
Alve.prinsessen
Alve.prinsessen
Universet
Universet

Antall Innlegg : 45

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Beathe on Tir 3 Jul 2018 - 21:35

Skrevet: 13 des. 2006 15:56

Tror nok din farmor våker over deg ja.
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Hjelpere og engler Empty Hva er hjelpere?

Poste by Sina on Tir 3 Jul 2018 - 21:36

Skrevet: 03 juni 2006 15:01    

Jeg sitter inne med spørsmål, hva er en hjelper?? Er det en slektning som er død, eller er det andre døde personer?
Jeg har en følelse av at min bestemor og min døde datter er med meg å hjelper meg når livet går tungt. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler at min bestemor er med meg, har ikke fått noen klare tegn på det, bare at jeg føler hun er med meg. Vedr min døde datter..(dvs jeg tror at barnet var ei jente når jeg mistet henne da jeg var i femte mnd i min graviditet).

Hun viste seg for meg etter jeg hadde vært til behandling hvor jeg fikk en "gråt" reaksjon. Etter behandlingen viste jeg med meg selv hvorfor jeg gråt, det var pga at jeg mistet henne(dette var ca 15 år etter hun døde). Da jeg reiste hjem fra behandlingen så følte jeg for å snakke med henne og ba henne om å vise meg et tegn hvis hun var med meg. Da jeg kom hjem så gikk det en halv time ca. og da ringte tlf. Det var fra et kontor som spurte om jeg kunne være besøkshjem for ei lita jente Smile Jeg spurte hva barnet hete....hun hadde de to første bokstavene samme som det jeg altid hadde kalt min datter. Selvsakt ble jeg besøkshjem for denne lille jenta Smile. Men var dette tilfeldig eller var det min døde datter som viste meg at hun var med sin mamma når hun trengte det som mest?? Jeg har valgt å tro at hun er med meg som min hjelper. Noen som har synspunkter på dette?
Sina
Sina
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Beathe on Tir 3 Jul 2018 - 21:37

Skrevet: 04 juni 2006 15:38

Jeg tror sikkert det var din døde datter som hjalp deg, og som "holder et øye" med deg.
Jeg merker at noen er med meg , men jeg kan ikke se dem. Det skal være noen fra min familie som er gått over til andre siden.
Men hjelpere kan også være andre som er i åndens verden, har jeg lest.
Beathe
Beathe
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Sina on Tir 3 Jul 2018 - 21:38

Skrevet: 05 juni 2006 10:19

takk for ditt synspunkt... Jeg tror selv hun viste meg dette tegne, og for at jeg skulle komme meg videre med sorg prosessen. Det hjalp hun meg til å gjøre. Det er godt å vite at hun er der på sin måte, og passer på mamman sin
Sina
Sina
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down