LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Lysepærer som slukker osv.. Facebo11
Latest topics
» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Lysepærer som slukker osv.. EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Lysepærer som slukker osv.. EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Lysepærer som slukker osv.. EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Lysepærer som slukker osv.. EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Lysepærer som slukker osv.. EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Lysepærer som slukker osv.. EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Lysepærer som slukker osv.. EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Lysepærer som slukker osv.. EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

» Poteter og tarothefte
Lysepærer som slukker osv.. EmptyLør 11 Des 2021 - 21:07 by Terra

Lysepærer som slukker osv..

+2
Sina
Mary
6 posters

Go down

Lysepærer som slukker osv.. Empty Lysepærer som slukker osv..

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 19:31

Skrevet: 23 april 2007 17:04  

For et par netter siden satt jeg alene oppe på natten og leste litt på nettet.

Plutselig hørte jeg et lite "knepp" Akkurat som det var noe som datt i gulvet. Samtidig gikk lyspæra og ovnen slo seg av. Min første tanke var at sikringen hadde gått, men siden lampen ved siden av lyste, så var det jo ikke det. Dagen etter gikk jeg på butikken, kjøpte ny lyspære og skulle bytte denne i lampen. Men den virket heller ikke.... Hm ..  Question

Jeg dro frem stresslessen for å se nærmere og der så jeg stikkontakta ligge ca 20 cm fra veggen. Jeg tok den ikke ut........... Hva er så det? Har bodd på samme sted i mange år og ikke opplevd lignende.... Kan det begynne å skje "uforklarlige" ting, til mer og mer jeg åpner meg?

Klem fra Mary
Mary
Mary
Universet
Universet

Antall Innlegg : 56
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

Lysepærer som slukker osv.. Empty Re: Lysepærer som slukker osv..

Poste by Sina Tir 3 Jul 2018 - 19:32

Skrevet: 23 april 2007 17:08

Hei Mary

Først og fremst undersøk så det ikke er noe feil ved det elektriske anlegge ditt.
Jeg har opplevd at det skjer mer og mer uforklarige ting her etter jeg åpnet opp for det åndelige. Så det er fult mulig det var en eller annen av dine hjelpere som prøvde å få kontakt med deg Smile

mvh sina
Sina
Sina
Universet
Universet

Antall Innlegg : 53
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 19:33

Sina skrev:Skrevet: 23 april 2007 17:08

Hei Mary

Først og fremst undersøk så det ikke er noe feil ved det elektriske anlegge ditt.
Jeg har opplevd at det skjer mer og mer uforklarige ting her etter jeg åpnet opp for det åndelige. Så det er fult mulig det var en eller annen av dine hjelpere som prøvde å få kontakt med deg  Smile

mvh sina

Skrevet: 23 april 2007 17:12

Hei Sina Smile

Jeg syns jo det var merkelig, men ble ikke skremt og fikk heller ingen dårlige vibrasjoner  Smile  ... Jeg får bare følge med å se om "hjelpern" kommer tilbake  Smile  

Klem fra Mary
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:35

Skrevet: 23 april 2007 20:11

Har opplevd det samme som Sina...det eletriske "ramler" stadig fra hverandre....har så mange "bokser" som ikke virker at det skulle ikke gå ann...

Ellers kommer bøker ut av bokhyllene og ting ramler sammen...er ikke redd, men kan bli noe irritert!
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 19:35

rystedama skrev:Skrevet: 23 april 2007 20:11

Har opplevd det samme som Sina...det eletriske "ramler" stadig fra hverandre....har så mange "bokser" som ikke virker at det skulle ikke gå ann...

Ellers kommer bøker ut av bokhyllene og ting ramler sammen...er ikke redd, men kan bli noe irritert!

Skrevet: 23 april 2007 20:22

Næææ
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:36

Skrevet: 23 april 2007 20:36

Da vi var på Dovrefjell og hadde en "alternativ" helg, jeg, Sina, Spåjenta og Arso, begynte plutselig lampen over stuebordet å bevege seg....Det var ganske utrolig!
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Til Toppen Go down

Poste by Spåjenta Tir 3 Jul 2018 - 19:37

Skrevet: 23 april 2007 20:47

Var det ikke noe mer enn lampa som bevegde seg....?
Spåjenta
Spåjenta
Universet
Universet

Antall Innlegg : 57

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:38

Skrevet: 23 april 2007 20:50

Hva da? Tenker du på nå? Blond.....
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Til Toppen Go down

Poste by Spåjenta Tir 3 Jul 2018 - 19:39

Skrevet: 23 april 2007 20:52

Tja.....langkost f.eks? Og noe annet
Spåjenta
Spåjenta
Universet
Universet

Antall Innlegg : 57

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:40

Skrevet: 23 april 2007 20:56

Jeg holdt meg i alle fall fullstendig i ro!!!
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 19:41

rystedama skrev:Skrevet: 23 april 2007 20:36

Da vi var på Dovrefjell og hadde en "alternativ" helg, jeg, Sina, Spåjenta og Arso, begynte plutselig lampen over stuebordet å bevege seg....Det var ganske utrolig!

Skrevet: 23 april 2007 20:57

Ja det tror jeg så gjerne Smile

Jeg har et par episoder som jeg opplevde for ca 20 år siden, men som jeg aldri har glemt.

Det var vinter og jeg var ute og gikk. Jeg var på vei til et klubbhus som lå ved en fotballstadion. For å komme inn på område måtte jeg gå rundt hele banen som var inngjerdet. Du vet det er ganske høye gjerder rundt en stadion. jeg kikket meg rundt for å se om jeg kunne finne en snarvei, et hull i gjerdet eller lignende. Plutselig ser jeg en eldre dame gå over banen, så jeg gikk tilbake for å ta samme vei som henne. Da jeg kom dit denne damen var ( hun var på andre siden av gjerdet) så jeg ryggen på henne mens hun ruslet vekk fra meg. Ikke var det hull i gjerdet, det var også for høyt å klatre over og det var heller ikke spor i snøen....

Siden jeg hadde dårlig tid, fikk jeg ikke tid til å summe meg, men løp videre mot klubbhuset. Da jeg fikk satt meg ned... kom tankene og episoden har jeg aldri glemt.

En annen gang, jeg var vel rundt 14 år, våknet jeg på morgenen og spurte mora mi om faren min skulle reise til Toten den kvelden. ( Det er hans fødested, men han var veldig sjelden der) kanskje en gang hvert 4.år.

Nei svarte hun, han skal da ikke dit, det var onsdag og han skal jobbe resten av uka. Samme kveld reiste han dit Smile
På den tiden hadde jeg mange sanndrømmer. I dag bruker jeg drømmene mine som døråpner til det indre. Og jeg har blitt ganske god på å tolke MINE drømmer og har forutsagt mange ting angående meg selv Smile

Utrolig inspirerende og lærerikt syns jeg

Klem fra Mary
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:42

Skrevet: 23 april 2007 21:01

Dette var utrolig spennende!!!

Jeg synes også drømmer er meget interesant, men det hender ofte at jeg ikke ser sammenhengene før etter en tid...likevel har det hendt at jeg har furutsett ting i min egen fremtid.
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 19:44

Skrevet: 23 april 2007 21:06

Drømmene der jeg er på en vei... er jeg knallgod på hehe...
ifjor sa jeg til mange av mine venner at jeg ville få meg ny jobb om en måned og at jeg ville jobbe med folk jeg allerede har sosial kontakt med. De sa jeg var gal hehe , men en måned etterpå skjedde det gitt
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:45

Skrevet: 23 april 2007 21:11

Viste du dette ut fra tolking av egne drømmer, eller var dette ting u visualiserte og bestemt deg for skulle skje?
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 19:46

Skrevet: 23 april 2007 21:16

Det tolket jeg ut fra drømmen min Smile Hver gang det ser ut til å skje noe nytt i livet mitt får jeg sånne drømmer.... Og det hjelper mye... Da vet jeg "utfallet" og kan endre det hvis det skulle være negativt.

Jeg har nylig hatt en slik drøm og jeg tipper at om fem seks uker vil jeg ta en sjanse og bare " hoppe" ut i det. Hva jeg hopper uti vet jeg ikke nå, men jeg vet jeg vil ta en sjanse og at utfallet er positivt
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:47

Skrevet: 23 april 2007 21:22

Så spennende da! Har du selv funnet ut at drømmen speiler til noe som vil skje om ca 6 uker? eller sies det i drømmen når slike ting vil intreffe?
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 19:48

Skrevet: 23 april 2007 21:36

Det skjer som regel alt fra fire til syv uker. Det har jeg funnet ut etter at jeg har drevet med dette noen år. Det gjelder meg da selvfølgelig. Men det er jo ingen garanti for tidspunktet. det kan ta kortere eller lenger tid, men gjennomsnittlig er det rundt en måned.

Hvis jeg tolker følelsene i drømmen, gjenopplever jeg de samme følelsene dagen etter, men de er ikke like sterke som i drømmen da
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:48

Skrevet: 23 april 2007 21:45

Med meg har jeg opplevd at det skjer etter ca en uke...derfor jeg spurte...men så er det enkelte ting som ikke skjer...og de hendelsene er det kanskje lenger tidsperspektiv på...det har jeg ikke funnet ut av enda
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 19:50

Skrevet: 23 april 2007 21:57

Vi finner våre egne svar.. Noen ganger syns jeg det er lettere å tyde drømmene til venninna mi, fordi da blir jeg mer objektiv.

Gjentagelsesdrømmer er viktige. De vil dukke opp helt til du har fått bearbeidet dem i bevisstheten.

uansett så vil viktige budskap dukke opp i forskjellige symboler helt til du forstår dem Smile

Fra drøm til virkelighet

En annen ting jeg er opptatt av, er gjenkjennelse av mennesker jeg ikke kjenner. F. eks når jeg så bilde av deg, minner du meg om en tidligere bekjent. Da skal DU ut ifra hva jeg har forstått, ha noe å fortelle meg, på et eller annet område som kan være en ledetråd for meg
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:50

Skrevet: 23 april 2007 22:01

Jøss.....Det har jeg aldri vært bort i...har aldri hørt om det...hmmm...skal tro hva jeg har å si deg. Kanskje det kommer etter hvert...
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Til Toppen Go down

Poste by Mary Tir 3 Jul 2018 - 19:51

Skrevet: 23 april 2007 22:10

Har du lest den niende innsikt? Anbefales... Og les den gjerne flere ganger, fordi da vil du forstå den på en ny måte hver gang Smile

Du trenger ikke vite hva du skal si... Jeg tar det bare til meg gjennom samtaler her f eks... Jeg vet ikke selv hva det er, men intuisjonen min sier i fra hvis det er noe som kan være viktig for meg. Du vet hehe den følelsen du får når du bare vet og ikke vet hvorfor du vet

Men nå har vi havnet helt utenfor emnet som gjelder her, men kjempe koselig å prate med deg da
Mary
Mary
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 19:52

Skrevet: 23 april 2007 22:21

Very Happy Takk det samme! Smile
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Til Toppen Go down

Poste by Gry Ons 17 Jul 2019 - 4:25

Det var en god del aktivitet i bygningen jeg bodde i tidligere, hvor det var spesielt ei ung jente jeg fikk et spesielt nært forhold til, om en kan si det på den måten. Greia var, kort fortalt, at jeg var med på å slippe henne ut fra et bittelite kott hvor hun åpenbart var blitt holdt innesperret i sin tid. I tiden etter frigjøringen, var det virkelig livat i huset, noe som spesielt innebar 'kluss' med det elektriske; I tillegg til at lyspærer/lysstoffrør hadde en absurd lav levetid, fikk vi nå også ovner og hvitevarer som slo seg av og på etter eget forgodtbefinnende. Det var overhodet ikke noen onde hensikter bak noe, det er jeg faktisk hellig overbevist om, men ikke desto mindre fikk denne nysgjærrighjeten eller hva det nå var ovenfor de strømvirkende remedier i huset oss skikkelig skremt ved et tilfelle;
Altså; Min samboer hadde varmet noen rundstykker før han gikk og la seg en kveld jeg var sent hjemme. Jeg sovner så på sofaen forran TV'n, for så å bli brutalt vekket av en nær venn som bodde hos oss på den tiden. Han var fullstendig hysterisk, -og med meg helt i 'ørska', tok det litt tid før det han prøvde å fortelle endelig nådde inn..
For min samboer hadde gjort som seg hør & bør, og slått av komfyren, for så å sette stekeovnsdøren på gløtt etter bruk. Ikke desto mindre pøste den avslåtte stekeovnen på med varme som om den sto på max styrke! -Og med døren på gløtt, slik at det kom luft til i fullt monn, kom altså han inn på et kjøkken som ville stått i fyr og flamme innen kort tid, med meg sovende kun ei tynn innedør bortenfor. Han røsket umiddelbart ut kontakten, for så å vekke meg, før han insisterte på å få kastet ut hele ovnen, for sikkerhets skyld.
Men siden denne komfyren var relativt ny, og med all annen 'selvstyring' av elektriske remedier som foregikk på den tiden, ble vi ganske raskt på det rene med at det ikke var noe galt ved ovnen som var skyld i det inntrufne. Tro det eller ei, men forsøket på å forklare henne følgene av å klusse med slikt som komfyren, lot faktisk til å lykkes, da det ikke bare ble med denne ene gangen hva komfyren angikk, men det ble også en betydelig reduksjon av klussingen med slikt som varmeovnene etc.
Gry
Gry
Universet
Universet

Antall Innlegg : 22
Medlem siden : 02.04.2019

http://gryende.blogg.no

Til Toppen Go down

Poste by Terra Ons 17 Jul 2019 - 19:45

En herlig fortelling Gry. Very Happy
Godt jenta slapp ut fra det trange kottet. Må ha vært fryktelig å være innesperret der, selv for "et gjenferd."
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 554
Medlem siden : 21.06.2018

https://tarotspadom.wixsite.com/reading

Til Toppen Go down

Til Toppen