LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? Facebo11
Latest topics
» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

» Poteter og tarothefte
 Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? EmptyLør 11 Des 2021 - 21:07 by Terra

Er det tilfeldigheter eller er det noe ant?

3 posters

Go down

Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? Empty Er det tilfeldigheter eller er det noe ant?

Poste by Alve.prinsessen Tir 3 Jul 2018 - 19:24

Skrevet: 24 feb. 2008 16:20

For en tid tilbake så kjente jeg A, og i den perioden vi hang sammen så hadde jeg/vi noen rare men morsome hendelser sammen. Jeg tenkte ikke så mye over det men litt rart var det...det kunne være hendelser som feks at jeg kunne være hjemme A kunne være noen km fra meg. Jeg kunne da ofte tenke på A og lure på hvor A var og gjore på, noen minuter etter på så kunne A ringe meg og lure på det samme som jeg lurte på.

En annen ting jeg husker godt jeg opplevde var at jeg var en kveld ute å gikk, langt fra der jeg bor, det var kaldt og jeg hadde ikke penger på kontant korte mitt så jeg hadde heller ikke muligheten å ringe noen. Mens jeg gikk å traska i kulden så gikk jeg å tenkte på A og håpte på at A ringte meg og kom å hetet meg. mens jeg gikk å tenkte på det så ringte A meg og lute på om jeg var kald. A viste jo ikke at jeg var ute å gikk i kulden...jeg har mange slike små opplevelser. Men så sluttet jeg og A å henge sammen, dette er altså noen år siden.

De siste ukene så har jeg merklig nok tenkt ofte på A og undret på hvorfor, for jeg har jo ikke noe med denne personen å gjøre lenger. I går så møtte jeg A og da fikk jeg vite at A har også godt å tenkt en del på meg i det siste, og det sa A til meg før jeg fortalte at jeg også har tenkt en del på A i det siste. Da fikk jeg litt frysninger, og ble veldig undrende. Er dette bare tilfeldigheter? Betyr det noe, evt hva? er det noen som har en form for forklaring til meg?
rart synes jeg det er....
Alve.prinsessen
Alve.prinsessen
Universet
Universet

Antall Innlegg : 45
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? Empty Re: Er det tilfeldigheter eller er det noe ant?

Poste by Empress Tir 3 Jul 2018 - 19:25

Skrevet: 24 feb. 2008 18:12

hm... dette ligger jo inne på gaia også...

Ser forresten ikke noe uvanlig med dette. Hender rett som det er med folk man er på "nett" med dette.
Empress
Empress
De elskende
De elskende

Antall Innlegg : 6

Til Toppen Go down

Er det tilfeldigheter eller er det noe ant? Empty Re: Er det tilfeldigheter eller er det noe ant?

Poste by Alve.prinsessen Tir 3 Jul 2018 - 19:26

Skrevet: 24 feb. 2008 18:24

ja det gjør det...og det er for at jeg søker svar.

For meg er dette rart for jeg har bare opplevd dette med denne personen, og jeg er jo på "nett" med flere mener jeg... men det er jo mulig det bare er tilfeldighet...
Alve.prinsessen
Alve.prinsessen
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by Alve.prinsessen Tir 3 Jul 2018 - 19:26

Skrevet: 26 feb. 2008 14:36

Jeg forstår ikke helt hvorfor denne personen plutselig skal ha dukket oppigjen i mitt liv. Sist vi hadde kontakt så var det ikke så bra for meg, og jeg har hatt lang vei å gå til å bli den glade jenta jeg er i dag, så jeg håper at noen kan gi meg noen svar på hvorfor dette skjer? Hva er det evt jeg skal lære om det er noe jeg skal lære?
Jeg forstår ingen ting...
Alve.prinsessen
Alve.prinsessen
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Poste by Jomfruen Tir 3 Jul 2018 - 19:27

Skrevet: 26 feb. 2008 18:03

Ta deg tid til å lytte til hva hjertet ditt sier. Det trenger ikke å være enkelt akkurat, men av og til har alle litt godt av det tror jeg Smile

Hvis du har kontakt med skytsengelen din, eller andre hjelpere så kan du sette deg godt til rette når du er alene en stund. Be skytsengelen din eller en åndelig veileder om svar på ditt spørsmål. Still spørsmålet ditt og tro på det første svaret du får. Ikke tvil, bare tro
Jomfruen
Jomfruen
Eneboeren
Eneboeren

Antall Innlegg : 9

Til Toppen Go down

Poste by Alve.prinsessen Tir 3 Jul 2018 - 19:28

Skrevet: 26 feb. 2008 18:39

Lytte til hjete mitt??? hjerte mitt er redd for å blø igjen...
Alve.prinsessen
Alve.prinsessen
Universet
Universet

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics