LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Når man får beskjed fra de som er borte Facebo11
Latest topics
» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Når man får beskjed fra de som er borte EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Når man får beskjed fra de som er borte EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Når man får beskjed fra de som er borte EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Når man får beskjed fra de som er borte EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Når man får beskjed fra de som er borte EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Når man får beskjed fra de som er borte EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Når man får beskjed fra de som er borte EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Når man får beskjed fra de som er borte EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

» Poteter og tarothefte
Når man får beskjed fra de som er borte EmptyLør 11 Des 2021 - 21:07 by Terra

Når man får beskjed fra de som er borte

4 posters

Go down

Når man får beskjed fra de som er borte Empty Når man får beskjed fra de som er borte

Poste by Spåpus Tir 3 Jul 2018 - 16:55

Skrevet: 30 okt. 2006 11:01

Jeg var veldig knyttet til min bestefar, og jeg har vel alltid hatt kontakt med intuisjon og det åndelige fra jeg var lita,
fra jeg var 12 år leste jeg masse o astrologi, parapsykologi osv, og jaktet på svarteboka hehe som bestemor tullet å sa hun hadde.

Min bestemor spådde i kort, og bestefar hadde vel sine evner uten at han sa noe, for hans mor , min oldemor var en kjent klok kone der hun bodde, reisende slekt,

Vel kort info.

så da det året jeg ble 15 ble bestefar syk, i en dagdrøm så jeg før jeg viste at han var syk, begravelsen hans, men tenkte ikke noe mer over det.

Så da vi fikk vite at han hadde kreft, husket jeg dette og sa det til han, når han viste at det det gikk mot slutten, Jeg holdt rundt ham og sa jeg elsket han og han sa, Du er så lik min mor:)

Da han døde var jeg på teatertur og måtte ha reist vekk, men da jeg satt i bussen hjem Kjente jeg noe som tok på meg, jeg trodde at det var han som satt bak meg, men nei, jeg kjente den følelsen flere ganger. Da jeg kom hjem fikk jeg vite at bestefar var død.

Da jeg satt på rommet mitt alene, blafret det i duken på bordet og jeg hørte hans stemme som sa , Jeg har det bra nå.

etter begravelsen så gikk det ei stund før jeg var på graven, syns det var vansklig, Jeg viste ca hor den var, men stoppet opp for å se meg rundt. Da sier en stemme inn i meg. SNU DEG RUNDT.

og når jeg gjør det, så står jeg rett forann gravsteiene til bestefar, da trillet tårene, og jeg satt der å gråt lenge. Han var min trygghet, men jeg vet han er med med meg.
Spåpus
Spåpus
Keserinnen
Keserinnen

Antall Innlegg : 3
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

Når man får beskjed fra de som er borte Empty Re: Når man får beskjed fra de som er borte

Poste by May Tir 3 Jul 2018 - 17:20

Skrevet: 02 nov. 2006 14:22

Kjære spåpus

Jeg leser din historie og blir helt grepet. Det er mer mellom himmel og jord enn hva vi kan fatte og begripe.

Ser du på "Åndenes Makt"?

At din bestefar har kontaktet deg, det er jeg ikke i tvil om. Og hvem vet, kan hende han kretser innom deg av og til for å se hvordan du har det.

Klem fra may
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Når man får beskjed fra de som er borte Empty Re: Når man får beskjed fra de som er borte

Poste by May Tir 3 Jul 2018 - 17:22

Skrevet: 02 nov. 2006 14:31

Hei igjen

Denne historien har jeg ikke visst om jeg ville legge ut her på spåforumet men jeg gjør det allikevel fordi den kaster lys over dette du forteller og som mange før og etter deg vil oppleve.

Under en regresjon så ble jeg ført inn i "mellomlivsstadiet" altså "livet mellom livene", som jeg har fortalt om via "det lille molekylet" hvis du har lest den historien.

Under samme regresjon...ønsket jeg å vite om min lillebror som døde i 2002 bare 18 år gammel var i noen av disse dimensjonene som vi hører om der ute i rommet.

For å gjøre en lang historie kort, så fant jeg han, eller dvs han fant meg. Han viste meg hva slags oppgaver han hadde og han lo med sin hjertelige latter som jeg husket så godt fra ham.

Vi snakket om hva han holdt på med der ute...når han skulle inkarneres på nytt osv osv. Før jeg skulle reise ned igjen på jorden, så sier han: "vent litt....jeg blir med deg...vi må gå en tur innom pappa og se hvordan han har det....så skal du få se hvordan jeg reiser ned til jorden innimellom for å vite at alt er bra med ham"

Vips svevde vi rundt huset hans. Pappa sto ute å måkte snø fra verandaen og merket ikke at vi var der....(jeg vet heller ikke om dette var virkelig eller fantasi).....etter at jeg forlot broren min.....ringte jeg pappa og sa: hei pappa....(jeg pleier å ringe han titt og ofte), er det mye snø hos deg også.....har du måkt snø på verandaen din da? spør jeg bare for å være litt påpasselig datter som husket på slike ting som jeg visste han burde huske. Da svarer han: ja, i dag her jeg måkt snø på verandaen
Rolling Eyes

Så om dette var fantasi eller virkelighet....det får jeg vel aldri vite før jeg selv er der ute i universet etter min jordiske tid.

Men at det har bidratt til at inni meg, ja der føler jeg et sterkt "JEG VET"!!!

Så at din bestefar har denne muligheten også, det betviler jeg ikke.

Klem igjen fra may
May
May

Til Toppen Go down

Poste by Spåpus Tir 3 Jul 2018 - 17:24

Skrevet: 04 nov. 2006 00:50

Takk for den fine tilbakemeldingen jeg for av deg, May

og at du ble grepet av min histori. jeg håper den å dine svar bidrar til at andre også kan stole mer på at de vi elsker som er borte, kan se oss og ta kontakt.

takk for at du delte din historie om broren din. Noen ting sitter litt dypt,og ikke alltid vil man snakke om det, Men plutselig så passer det så godt, å man kan si ting som man bærer på i hjertet sitt.

Så glad for at du fikk kontakt med broren din, og at han gjorde din vei enda tryggere, og at du vet han ser deg.

Mange gode tanker sendes til deg fra meg.
Spåpus
Spåpus
Keserinnen
Keserinnen

Til Toppen Go down

Poste by May Tir 3 Jul 2018 - 17:25

Skrevet: 04 nov. 2006 11:24

Kjære spåpus

Ja, du har så rett i det at ting kommer når det føles rett. Og slik følte jeg nå med å fortelle min historie/oplevelse.

Når man ikke ønsker å fortelle, så kan det være mange årsaker til det. I mitt tilfelle var det nok mest fordi at jeg måtte la opplevelsen få synke. At den hadde synket var jeg ikke klar over før nå når jeg skrev den. Da kom det helt naturlig.

Og slik er det med mange ting i livet. Det som ikke føles naturlig i dag vil plutselig èn dag være helt naturlig.

Livet er underfundig.
May
May

Til Toppen Go down

Poste by Spåpus Tir 3 Jul 2018 - 17:27

krevet: 05 nov. 2006 12:56

Hei May, vil bare si til deg at du er en flott dame, og som gir mye av deg selv, jeg håper du føler du for det samme tilbake.

Ja noen ganger er ting plutselig naturlig å si.

Jeg kan selv være litt lukket, men så finner jeg det greti å si noe. Mest når jeg selv har blitt fortrolig med ting, eller har bearbeidet en sit.

Men føler å at det kan være enklere å fortelle ting, som feks på et slikt forum, fordi dere ikke kjenner meg, men alikevell følese det godt.

tror mange har fått pos opplevelser av dette forumet, fordi det blir en kanal og det er så mange fine mennesker her som gir råd og støtte.
Jeg håper jeg å kan være en av dem. for det handler også om å gi noe tilbake på alt det andre svare meg på også. en fin søndag til deg og alle
Spåpus
Spåpus
Keserinnen
Keserinnen

Til Toppen Go down

Poste by M.vær Tir 3 Jul 2018 - 17:32

Skrevet: 05 nov. 2006 13:05

Når jeg leste dette begynte jeg å gråte, det var så fint...

Takk for at dere delte det med oss..

Klem fra Meg
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Antall Innlegg : 28

Til Toppen Go down

Poste by May Tir 3 Jul 2018 - 17:33

Skrevet: 06 nov. 2006 22:34

Hei kjære spåpus.

Du håper at jeg føler jeg får mye igjen....og svaret er ja. Det som varmer mest er når jeg ser den positive utviklingen som skjer med de jeg har snakket med både via teletorglinjen og her i spåforumet. Og hvor fort utviklingen har skjedd.....det er helt utrolig. Og jeg håper og ønsker at vi alle sammen kan være med å bidra til at flere får ta del i den positive trenden vi har her inne og vil være med å delta slik at vi videre kan spre det utover og utover og utover. Alt kan man ikke gjøre alene, men med flere er vi sterke og det koster så lite.

Og til kjære m.vær

Lille snuppeluppa mi.....er så godt å se at du er aktiv her inne. Håper at du får noe igjen for det i positiv retning.

Klem til dere begge fra meg
May
May

Til Toppen Go down

Poste by M.vær Tir 3 Jul 2018 - 17:34

Skrevet: 07 nov. 2006 20:18  

DU er god du MAY...JEG får MASSE godt igjen for det
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Antall Innlegg : 28

Til Toppen Go down

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 17:35

Skrevet: 17 des. 2006 16:35

hei spåpus og May, jeg har lignende erfaringer som dere har, og det med flere avdøde faktisk. Har delt endel av disse hendelsene mine med enkelte som står meg nær, men dette er ting som ligger over et vanlig menneskes forstand. Jeg har mye kontakt med det åndelige gjennom den hjelp jeg yter via ånde utdrivelse som det heter. Men de gangene jeg har hatt kontakt med avdøde som har stått meg veldig nær er også veldig sterke opplevelser. Har fått svar på spørsmål jeg har undret meg over ogfått tips om hva jeg bør gjøre i enkelte vanskelige avgjørelser, og når jeg har gjort det som jeg har fått beskjed om å gjøre, ja så har jeg hatt hellet med meg. Veldig rart alt dette her, men at de er her sammen med oss er jeg ikke i tvil om, jeg kan jo ikke bevise at de ikke er her.

Veldig fint at dette er et tema, da det er mange som går rundt og er engstelige m.h.t slike opplevelser, men det er jo ingenting å være redd for. De åndelige energier er vennligsinnende og vil oss bare godt i de fleste tilfeller.

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Antall Innlegg : 25
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics