LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Hjelper - eller ånd?  Facebo11
Latest topics
» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Hjelper - eller ånd?  EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Hjelper - eller ånd?  EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Hjelper - eller ånd?  EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Hjelper - eller ånd?  EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Hjelper - eller ånd?  EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Hjelper - eller ånd?  EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Hjelper - eller ånd?  EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Hjelper - eller ånd?  EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

» Poteter og tarothefte
Hjelper - eller ånd?  EmptyLør 11 Des 2021 - 21:07 by Terra

Hjelper - eller ånd?

4 posters

Go down

Hjelper - eller ånd?  Empty Hjelper - eller ånd?

Poste by Alatariel Tir 3 Jul 2018 - 1:42

Skrevet: 06 nov. 2007 18:05  

Først av alt - jeg er under utvikling og til tider går det vel fort i svingene.  

I det siste har jeg slitt veldig med kuldefornemmelser ( sterke - ofte konsentrert kun i deler av kroppen ), mest på høyre side.
Jeg er konstant trøtt og har null energi.

Har nå fått vite at jeg har en eldre mann stående rett bak meg, hellende til høyre side.
Det er han som sender ut så mye kulde.

Fikk vite at han er her og passer på meg, og jeg hatt bekreftet at det er bestefar.
Men nå får jeg inn ( ved hjelp av søkevonklene ) at han IKKE er hjelperen min. Men at han har en beskjed.
Hvordan finner jeg ut hva som er tilfelle?

Alatariel
Måtehold
Måtehold

Antall Innlegg : 14
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Hjelper - eller ånd?  Empty Re: Hjelper - eller ånd?

Poste by Sina Tir 3 Jul 2018 - 1:43

Skrevet: 06 nov. 2007 23:34

Hei og velkommen inn hit til spåforumet  Hvordan får du inn at det ikke er din hjelper via søkevinklene....bruker du ja og nei spørsmåler for å få det inn eller er det annen måte ??
Sina
Sina
Universet
Universet

Antall Innlegg : 53

Til Toppen Go down

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 1:43

Skrevet: 08 nov. 2007 07:12

hei alatariel, hvis du leser mitt inlegg der jeg forteller om hun som hadde sin far ved seg , slik som du har din bestefar tenker jeg du vil kjenne deg igjen. din bestefar er der for å fortelle deg noe ja, han kan aldri bli en hjelper . Han står deg for nært til å kunne hjelpe deg, men det skjønner han ikke selv. Er du i tillegg plaget med å ta feil alg/avgjørelser i livet ditt, så gjør han veldig mye feil. men tapper deg for energier gjør han jo uansett etter hva jeg forstår. les innlegget ,mit om klebeånd og gi meg tilbakemelding om du kjenner deg igjen. ha en fin uke og helg

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Antall Innlegg : 25

Til Toppen Go down

Poste by Alatariel Tir 3 Jul 2018 - 1:45

Spøkelseskladden skrev:Skrevet: 08 nov. 2007 07:12

hei alatariel, hvis du leser mitt inlegg der jeg forteller om hun som hadde sin far ved seg , slik som du har din bestefar tenker jeg du vil kjenne deg igjen. din bestefar er der for å fortelle deg noe ja, han kan aldri bli en hjelper . Han står deg for nært til å kunne hjelpe deg, men det skjønner han ikke selv. Er du i tillegg plaget med å ta feil alg/avgjørelser i livet ditt, så gjør han veldig mye feil. men tapper deg for energier gjør han jo uansett etter hva jeg forstår. les innlegget ,mit om klebeånd og gi meg tilbakemelding om du kjenner deg igjen. ha en fin uke og helg

Skrevet: 08 nov. 2007 09:07

Jeg vet nå hva han vil meg.
Han er utålmodig og står og dytter på meg.
Jeg er under utvikling i healing for tiden, men jeg er veldig usikker på meg selv der og han prøver desperat å dytte meg i den retningen.

Han er også veldig intens for tiden, fordi han er redd jeg er i ferd med å lukke meg. Etter at jeg begynte å merke ham, har jeg vært endel redd og automatisk lukket meg litt. Stengt ting ute.
Og han er hjelperen min!
Nå skal jeg bli flinkere til å kommunisere og være tydeligere på hva jeg vil.
Jeg snakket med ham i går kveld, og ba ham innstendig om å trekke seg tilbake når jeg er alene etter leggetid, og det gjorde han faktisk. Jeg kjente sterk kribling på høyre kinn før alt ble rolig, og jeg sovnet trygg og uredd.

Jeg emrker også for tiden veldig sterk kribling i pannen. Kan det være at jeg er i ferd med å åpne pannechakraet mitt skikkelig?

Alatariel
Måtehold
Måtehold

Til Toppen Go down

Poste by Alatariel Tir 3 Jul 2018 - 1:45

Sina skrev:Skrevet: 06 nov. 2007 23:34

Hei og velkommen inn hit til spåforumet  Hvordan får du inn at det ikke er din hjelper via søkevinklene....bruker du ja og nei spørsmåler for å få det inn eller er det annen måte ??

Skrevet: 08 nov. 2007 09:08

Hei, Sina.

Jeg bruker av og til ja/nei, men har lært meg til å ikke stole så mye på søkevinklene når jeg gjør det.
Men de har hatt rett...skremmende rett et par ganger.

Alatariel
Måtehold
Måtehold

Til Toppen Go down

Poste by Sina Tir 3 Jul 2018 - 1:46

Skrevet: 08 nov. 2007 17:14

Søkevinklene imponerer meg veldig, bruker dem ikke så ofte fortiden men kommer nok til å bruke dem mer bare jeg blir ferdig med skolen:) Men skjønner jeg deg rett så har du fått bekrefte at din bestefar er din hjelper???

Til kladden...jeg tror ikke det finnes noen fasit på om nær slektinger kan være hjelpere eller ikke, jeg har erfart at noen sier at det kan de og andre sier tvert nei det går ikke
Sina
Sina
Universet
Universet

Antall Innlegg : 53

Til Toppen Go down

Poste by Alatariel Tir 3 Jul 2018 - 1:48

Sina skrev:Skrevet: 08 nov. 2007 17:14

Til kladden...jeg tror ikke det finnes noen fasit på om nær slektinger kan være hjelpere eller ikke, jeg har erfart at noen sier at det kan de og andre sier tvert nei det går ikke

Skrevet: 09 nov. 2007 09:35

Det tror ikke jeg heller.
Hvorfor skulle ikke besteforeldre kunne være hjelpere/eller bare være her og passe på?

Jeg begynner å lure på om han er så tilstedeværende nå fordi mamma ( altså hans datter ) er syk.
Hun har kraftig kols, kronisk hjertesvikt og ligger nå på sykehuset med en voldsom betennelse i armen.

Alatariel
Måtehold
Måtehold

Til Toppen Go down

Poste by Knut confusious Tir 3 Jul 2018 - 1:49

Skrevet: 09 mars 2008 23:25

Dette høres skremmende kjent ut, og jeg får frysninger i kroppen, gufs til tider. Jeg har en liten mistanke om at bestefaren min ikke er like død som jeg tidligere trodde. Vi sto hverandre nært, og han døde når jeg var liten, det er over 20 år siden, men jeg føler en slags tilknytning. Når jeg leser om dette, men ikke minst når jeg skriver dette inlegget får jeg noen merkelige gufs som går igjennom kroppen, som om jeg skal la det være på en måte... Jeg, i likhet med andre jeg har lest om her, føler meg tappet for energi, om ofte temmelig sliten til tider, men andre ganger skikkelig pigg, i kortere perioder. Jeg har en følelse av at bestefaren min kanskje følger med meg litt... når ting virkelig går bra generelt i livet med økonomi med mer, føler jeg at "trykket" blir mindre. Når det går mindre bra føler jeg at jeg blir tappet for energi, og følelsene og opplevelsen av det hele virker kjent med mye av det som andre har beskrivd her.

Knut confusious
Magikeren
Magikeren

Antall Innlegg : 1

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics