LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Å koble seg på en klient Facebo11
Latest topics
» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Å koble seg på en klient EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Å koble seg på en klient EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Å koble seg på en klient EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Å koble seg på en klient EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Å koble seg på en klient EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Å koble seg på en klient EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Å koble seg på en klient EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Å koble seg på en klient EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

» Poteter og tarothefte
Å koble seg på en klient EmptyLør 11 Des 2021 - 21:07 by Terra

Å koble seg på en klient

2 posters

Go down

Å koble seg på en klient Empty Å koble seg på en klient

Poste by May Fre 29 Jun 2018 - 8:21

Jeg ser at Terra og Hennie har frivillig valgt å gi kort til medlemmer av forumet. Det jeg lurer på er hva dere gjør for å koble dere på de som vil ha et kort? Noen har valgt nick og andre kanskje rett fornavn.

Når jeg arbeider på denne måten fokuserer jeg på personen bak nicket til jeg vet jeg har fått kontakt. Når jeg stokker kortene ber jeg om hjelp fra mine guider (som ser hvem jeg fokuserer på). Når jeg vet at rett guide er fremme og har fått kontakt med rett person merker jeg at kroppen min gir etter som et JA eller NEI. Jeg kan begynne å gjespe, rulle med øynene og hendene begynner å prikke. Når dette skjer vet jeg at jeg er i kontakt med personen bak nicket/navnet.

Hvordan merker dere at dere er koblet på?

May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Å koble seg på en klient Empty Re: Å koble seg på en klient

Poste by Terra Fre 29 Jun 2018 - 14:37

Jeg gjør det omtrent på samme måte som deg May Smile

Har profilen med nicket/navnet og avatarbildet foran meg på skjermen og tuner inn på personen bak. Stokker kortene mens jeg konsentrerer meg om brukeren/personen og ber inni meg til min hjelper/skytsengel om å hjelpe meg til å spå den personen. At de skal få opp det som er sant, godt og riktig for dem og at det skal være til hjelp og oppmuntring osv. Noe som er bra for dem å vite akkurat nå osv.

Føler en slags varme og et lys inni meg, som om jeg har fått kontakt med min veileder, noe åndelig og godt. Da kan det komme opp bilder, små filmsnutter, følelser, tanker og ord i mitt indre som jeg formidler videre til den personen som skal ha det.

Det morsomste er vel når man får opp noe helt sprøtt og jeg tenker at det der kan jeg da vel ikke si!? Det er vel bare tull og mitt eget ego eller min fantasi som finner opp? Da pleier jeg å si at dette vet jeg sannelig ikke om det er noe i men gir det til deg likevel... Og jammen stemmer det og er midt i blink. Dere kjenner dere nok igjen i det der dere andre som spår også tenker jeg. Har hørt flere har det sånn Laughing
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 554

https://tarotspadom.wixsite.com/reading

Til Toppen Go down

Poste by May Lør 30 Jun 2018 - 16:51

Ja, jeg kjenner igjen beskrivelsen om ego og fantasi. Det er her det er lett å bomme. Jeg har selv tatt meg i å koble inn logikk og fornuft fordi det er noe gjenkjennbart, og det blir feil spådom.

Det å fokusere på det første som dukker opp, uansett hvor merkelig det kan virke, er en kunst. Med tid og stunder, og med øvelse og trening, vil man etterhvert stole mer på det bilde, filmklipp, ord og følelser forteller med det samme. Det er meget viktig å stole på magefølelsen.

Ofte har det hendt når jeg har stokket kortene og lagt ett legg at jeg instinktivt får følelsen av at det kortene forteller er feil. Jeg stoler på den følelsen og fokuserer på nytt. Når jeg har lagt et legg som stemmer, kjenner jeg på magefølelsen om det er rett det som vises. Ofte når slikt skjer har jeg lurt på om jeg egentlig trenger å bruke tarotkortene som åpner siden jeg vet når et kortlegg er rett eller galt om du skjønner hva jeg mener.

May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Poste by Terra Lør 30 Jun 2018 - 20:21

Ja, jeg skjønner veldig godt hva du mener der May Wink

Den magefølelsen er bare så viktig! Smile

Av og til lurer jeg på om kortene viser det spørrer ønsker skal skje, og magefølelsen kan være helt motsatt... Shocked
Men ingen ting er jo skrevet i stein og livet blir til mens man går, så det er alltid flere muligheter og utganger på en sak. Det kommer an på hvordan en takler og handler i den gitte situasjonen tenker jeg da.

Men som regel viser kortene vei og hinter om muligheter og ting slik de kan bli på sitt beste om man jobber litt med saken. Sånn når jeg selv sliter med et problem og når jeg da endelig tør å legge kort for meg i den situasjonen så viser jo kortene som regel en mye bedre løsning og utgang enn det jeg selv hadde trodd eller forventet. Og da er kortene gode å ha. Er man engstelig blokkerer man jo litt mer for magefølelsen og da hjelper kortene en til å slappe litt mer av og senke skuldrene og tenke mer positivt. Smile
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 554

https://tarotspadom.wixsite.com/reading

Til Toppen Go down

Til Toppen