Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
Skal det være et kort?
4 posters
Side 1 av 1
Skal det være et kort?
Hei dere
Skal det være et kort?
Jeg trekker et kort for deg om du ønsker.
Dette er ikke spådom i rette betydning, kun et kort som trekkes. Så får vi se om det berører noe i livet ditt. Jeg har flere forskjellige kort jeg trekker fra, og bruker den stokken jeg har foran meg der og da. Dette er kun for gøy og oppmuntring og er ment som en hyggelig gave fra meg til deg.
Vennlig hilsen
Terra

Skal det være et kort?
Jeg trekker et kort for deg om du ønsker.
Dette er ikke spådom i rette betydning, kun et kort som trekkes. Så får vi se om det berører noe i livet ditt. Jeg har flere forskjellige kort jeg trekker fra, og bruker den stokken jeg har foran meg der og da. Dette er kun for gøy og oppmuntring og er ment som en hyggelig gave fra meg til deg.

Vennlig hilsen
Terra
Re: Skal det være et kort?
Trekk gjerne et kort for meg

Kirkii- Skjebnehjulet
- Antall Innlegg : 10
Medlem siden : 17.01.2021
Jeg trakk et kort til deg fra Den gode tarot av Colette Baron-Reid. Det er bilde av en liten guttefe med nydelige vinger, nesten som en øyenstikker. Han ser rett på noe med et besluttsomt og klokt blikk. Han kommer til å nå målet han har satt seg får jeg inn når jeg ser på kortetKirkii skrev:Trekk gjerne et kort for meg![]()

Pasje i jord
Engasjement for velstand, det første tegnet på påtagelig fremgang, ubestridelige bevis på at hardt arbeid lønner seg, drømmer forankret i virkeligheten, starten på et nytt prosjekt.
«Alt starter med en plan og du begynner å se resultatet som genererer velstand.»
«Du er en utfører og du får ta dine egne beslutninger.»
«Du har evnen til å tiltrekke det du behøver.»
Kirkii likes this post
Oi. Den skal jeg tenke på. Takk

Kirkii- Skjebnehjulet
- Antall Innlegg : 10
Medlem siden : 17.01.2021
Terra likes this post
May, du får et kort fra Den gode tarot av Colette Baron-Reid. Det er en vakker dronning og hun er deg med dine kvaliteter føler jeg. Hun ser frem mot lysningen i skogen der solen skinner, og hun rådfører seg med en nydelig hvit sommerfugl som sitter på hennes høyre skulder.May skrev:Ja takk Terra![]()

Dronning i jord
Praktisk og jordet, pålitelig, jordnær, ressurssterk, en gartner som tar hånd om det som har blitt plantet.
«Du er engasjert, jordnær og er tydelig med hva dine mål er.»
«Du er ærlig når du jobber med andre for å beholde ektheten og være sann mot det dere holder på med og utfordringene foran dere.»
«Du benytter alle dine ressurser klokt, uansett om det er penger, muligheter eller mennesker som vil hjelpe deg med dine ambisjoner.»
May likes this post
Terra skrev:May, du får et kort fra Den gode tarot av Colette Baron-Reid. Det er en vakker dronning og hun er deg med dine kvaliteter føler jeg. Hun ser frem mot lysningen i skogen der solen skinner, og hun rådfører seg med en nydelig hvit sommerfugl som sitter på hennes høyre skulder.May skrev:Ja takk Terra![]()
![]()
Dronning i jord
Praktisk og jordet, pålitelig, jordnær, ressurssterk, en gartner som tar hånd om det som har blitt plantet.
«Du er engasjert, jordnær og er tydelig med hva dine mål er.»
«Du er ærlig når du jobber med andre for å beholde ektheten og være sann mot det dere holder på med og utfordringene foran dere.»
«Du benytter alle dine ressurser klokt, uansett om det er penger, muligheter eller mennesker som vil hjelpe deg med dine ambisjoner.»
så koselig da. Det ble vel en bekreftelse jeg trengte nå Terra

Terra likes this post
Det hadde vært koselig med et kort. Gjerne det

Magos- Universet
- Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018
Du fikk et kort fra Den gode tarot av Colette Baron-Reid. En engel har oversyn fra skyene og viser seg sitt nærvær ved å sende deg hvite fjærMagos skrev:Det hadde vært koselig med et kort. Gjerne det![]()

Åtte i luft
Frigjøre seg fra fornektelse, se ting som de er, klarhet.
Med Ånden ved din side som oppmuntrer deg, åpner du nå opp dine øyne for å se ting som de virkelig er. Å ikke ha noen forventninger er å frigjøre deg selv fra illusjoner som binder deg fra den vekst og helbredelse som du fortjener. Så du sier adjø til illusjoner som fordunkler ditt syn. Ærlighet gir deg styrke og mot til å møte hva enn du må møte.
Magos likes this post
Tusen takk Terra. Håper det blir sånn! 

Magos- Universet
- Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018
Terra likes this post

» Når skal du ha fjernhealing igjen?
» Trekker kort på lørdag 25.6.22
» Kan det være sant?
» Legger kort
» Terra trekker et kort for deg