LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? Facebo11
Latest topics
» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

» Poteter og tarothefte
En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? EmptyLør 11 Des 2021 - 21:07 by Terra

En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk?

4 posters

Go down

En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? Empty En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk?

Poste by May Fre 22 Jun 2018 - 22:14

Her er en øvelse som er veldig gøy å gjøre sammen med en god venn eller flere.

Her har jeg tatt ut alle essene fra en kortstokk og lagt med billedsiden opp. Se godt på alle 4 kortene.

En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? 20180612

Så fjerner du alle kortene fra bordet og plukker ut et av de fire essene og legger den med billedsiden ned. Det er kun du som vet om det er ruter, spar, kløver eller hjerter ess som ligger på bordet. Den andre skal nå bruke sin intuisjon. Noen klarer å kjenne riktig ved å holde hånda litt over kortet mens man stiller spørsmålet inni seg om det er spar ess, ruter ess, kløver ess eller hjerter ess. Spør og kjenn for hvert av kortene. Hånda kjennes kald dersom det er nei, og blir varmere når det er et ja. Som tampen brenner Smile

Du kan forsøke med kortet jeg har lagt ut ved å holde hånda over skjermen mens du stiller spørsmålet. Skriv gjerne svaret under. Ha det gøy Smile

En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? 20180611

Sist endret av May den Tor 28 Jun 2018 - 21:31, endret 1 gang
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? Empty Re: En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk?

Poste by Hennie Fre 22 Jun 2018 - 23:06

Kløver ESS?
Hennie
Hennie
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 105

Til Toppen Go down

En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? Empty Re: En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk?

Poste by May Fre 22 Jun 2018 - 23:24

Hennie skrev:Kløver ESS?

Flott at du forsøker. Det liker jeg. Jeg skal la denne ligge uten fasit en god stund for å se om flere vil forsøke Smile
May
May

Til Toppen Go down

Poste by Terra Lør 23 Jun 2018 - 20:02

Ruter?
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 554

https://tarotspadom.wixsite.com/reading

Til Toppen Go down

Poste by Hennie Søn 24 Jun 2018 - 10:09

Jeg tipper også ruter cheers
Hennie
Hennie
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 105

Til Toppen Go down

Poste by Terra Søn 24 Jun 2018 - 14:05

Jeg var faktisk litt usikker på om det var ruter eller kløver, hadde begge i tankene, måtte bare bestemme meg for ruter siden det kom så sterkt frem. Men kan jo være helt feil da. Blir spennende med fasiten! lol!
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Til Toppen Go down

Poste by May Søn 24 Jun 2018 - 23:31

Jeg skal ikke holde dere på pinebenken lenger.

Kortet jeg har lagt med billedsiden ned - er RUTER Smile

Til Terra. Du skal alltid stole på det som kommer instinktivt til deg først Smile

Skal jeg legge ut et til?
May
May

Til Toppen Go down

Poste by Terra Man 25 Jun 2018 - 12:14

Ja, gjør det May. Fint å øve, har ikke fått til dette før jeg. Helt nytt for meg. Den ruteren sto liksom så sterkt for meg som om kortet ble holdt foran mitt 3. øye? Føltes sånn i alle fall. Men det var ikke ruter ess som liksom ble holdt der fremme for meg, men 4 eller 5 ruter. Ruter i flertall med andre ord. For liksom å stadfeste at det var nettopp ruter kan hende? Laughing
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Til Toppen Go down

Poste by May Tor 28 Jun 2018 - 21:37

Her kommer en ny utfordring.

Jeg viser her alle kongene. Hjerter, spar, ruter og kløver.

En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? 20180616

Jeg tar inn alle kortene og legger ut et av kongene med billedsiden ned. Nå kan du prøve å bruke dine sanser på samme måte som forrige gang. Finn ut om det er Hjerter Konge, Spar Konge, Ruter Konge eller Kløver Konge som ligger igjen på bordet.

En fin øvelse på å trene sansene-Hvilket kort har jeg plukket vekk? 20180614

Lykke til Smile
May
May

Til Toppen Go down

Poste by Leila Fre 29 Jun 2018 - 7:18

Et sort kort. Spar konge.
Leila
Leila
Forbindelsen

Antall Innlegg : 13

Til Toppen Go down

Poste by Terra Fre 29 Jun 2018 - 14:12

Hjerter konge?

(Var veldig usikker her fordi det første som kom opp i tankene mine var Spar konge. Han tiltrakk seg min oppmerksomhet først. Men så begynte hjerter konge å "rope, det er meg," og jeg fikk følelsen av et rødt kort der. Så jeg går for hjerte konge. Til slutt brukte jeg pendel på om det virkelig er hjerter kongen eller om det er spar kongen og pendelen sa hjerter kongen, så vi får se... Dette er virkelig spennende, og litt nervepirrendt May).
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Til Toppen Go down

Poste by May Ons 4 Jul 2018 - 5:40

Hei igjen Smile

Skal jeg røpe hva som ligger alene på bordet?

Okay.

Det er Kløver Konge Smile

Ikke bli fortvilet om noen ikke tok det denne gangen. Det er på denne måten med å feile og ikke feile man lærer etterhvert å tolke riktige signaler fra kroppen - la oss kalle det magefølelsen Smile

May
May

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics