LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
M.vær sin drømmenattbok Klarsy11
Latest topics
» 5 seriøse prøvekaniner til nytt legg
M.vær sin drømmenattbok EmptyMan 9 Sep 2019 - 11:43 by Terra

» Får ikke beskjed om tråder jeg er aktiv i
M.vær sin drømmenattbok EmptyLør 24 Aug 2019 - 10:24 by Terra

» Fin artikkel om Erlend Elias
M.vær sin drømmenattbok EmptyTor 22 Aug 2019 - 13:44 by Terra

» Inspirerende
M.vær sin drømmenattbok EmptyTir 20 Aug 2019 - 10:13 by Terra

» Skytsengel tarot
M.vær sin drømmenattbok EmptyTir 20 Aug 2019 - 10:04 by Terra

» Hvor er drømmene mine blitt av?
M.vær sin drømmenattbok EmptyLør 17 Aug 2019 - 19:06 by Terra

» Spådomsbøker på nettet
M.vær sin drømmenattbok EmptyFre 9 Aug 2019 - 0:29 by Gry

» May, spåing
M.vær sin drømmenattbok EmptyMan 29 Jul 2019 - 17:28 by Hufsetufsa

» Lysepærer som slukker osv..
M.vær sin drømmenattbok EmptyOns 17 Jul 2019 - 19:45 by Terra

M.vær sin drømmenattbok

Side 1 av 2 1, 2  Next

Go down

M.vær sin drømmenattbok Empty M.vær sin drømmenattbok

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:27

Skrevet: 09 juni 2005 00:14

Hei
Jeg er en drømmer og drømmer veldig mye.
Jeg har en liten tro på dette at drømmer faktisk prøver å si oss noe.
Fra underbevisstheten eller om virkeligheten, om gamle ting i livet som har innvirkning på deg i dag osv.
Jeg har virkelig ikke satt meg inn i dette med drømmer (noe jeg burde ha gjort)men jeg syntes drømmer er utrolig fascinerende og spennende.

Det er nok utrolig mange meninger om drømmer osv og det er vanskelig å virkelig tro at de prøver å fortelle oss noe.
Mange drømmer kan virke mindre viktige for oss, mens andre skulle vi gjerne hatt svar på;"hvorfor drømte jeg det?"

Det er med slike ting som opptar meg som gjør at jeg lurer. Slik som nå, er jeg veldig opptatt av x-kjærsten min og om vi kommer i sammen igjen. Når jeg da har drømmer hvor han er inkludert blir jeg jo veldig nysgjerrig og vil veldig gjerne vite hva de betydde.

Så ha en god natts drøm!!!!
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Antall Innlegg : 28
Medlem siden : 03.07.2018

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

M.vær sin drømmenattbok Empty Re: M.vær sin drømmenattbok

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:28

Skrevet: 09 juni 2005 00:19
I natt drømte jeg at jeg hadde sex med fisken min.....(sier det rett ut jeg Smile ) flere ganger men innimellom var det bestekameraten min som var der isteden for han...... Question  
Hvorfor var kom han inn i bildet der liksom?
Når jeg våkent var jeg rolig og tenkte at det var en fin drøm, bortsett fra at jeg våknet opp alene, det er jo alltid en nedtur når det kommer til slike drømmer.
Kan du hjelpe meg med å tolke denne drømmen May?
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:30

Skrevet: 12 juni 2005 12:33

Natt til søndag drømte jeg
.................om penger.. Jeg var blakk, (og ER blakk), jeg gikk i banken for å ta et lån, der måtte jeg snakke med en mann som var veldig hjelpsom..men jeg husker jeg sto der og var på gråten når jeg fortalte om hvor blakk jeg var.

Alle de andre i kontorlandskapet fikk med seg dette og var engasjerte og ville hjelpe meg.
Jeg måtte reise til en annen bank sa, de hvor jeg kunne få lån fordi den banken var en større bank, og smuthullene var større slik at man ble liksom ikke så godt lagt merke til, slik at derfor var det lettere å få lån.

Jeg skulle få med meg en annen annsatt fra banken som skulle hjelpe og støtte meg til å spørre om et lån.....

Hva i all verden betyr dette da??? Drømmen kom forøvrig aldri så langt at jeg fikk kommet meg til den andre banken, den "stoppet" når vi skulle finne en som kunne bli med meg.
Når jeg våknet var jeg ikke så rolig, hadde en litt vond følelse inne i meg.
Og noen timer etterpå nå, har jeg det fortsatt og er på gråten....
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Ons 30 Jan 2019 - 17:32

Skrevet: 18 juni 2005 07:52

Hei M

Vil du gå inn på denne linken http://www.droemmetydning.com/ og plukke ut alle ordene du kommer på som du hadde i din drøm. Hvis du vil skrive det ned her inne etterpå så hadde det hvert kjempefint. Kanskje vi kan finne det ut via ordenes betydning. Kan bli spennende.

_____________________________________________________________________________________________
Aldri så galt at det ikke er godt for noe!
Følg siden vår på facebook!
Bli medlem i gruppen på Facebook!
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 661
Medlem siden : 21.06.2018

Vis Medlemmets Profil https://www.livsguideforum.com/u1

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:34

Skrevet: 18 juni 2005 14:33
Ok da har jeg fått samlet noen ord og betydninger

JEG KOMMER TIL BANKEN OG VIL HA LÅN
Låne
Lånte du noe bør du spørre om å få mer støtte fra dine pårørende eller venner. Lånte du ut noe vil noen trenge din hjelp.

JEG BER DE OM Å GI MEG ET LÅN
Bønn
Ber du om å få noe i en drøm må du slutte å be, men jobbe for det.

DET ER ET KONTORLANDSKAP, ALLE KAN HØRE MEG , LANDSKAPET ER IKKE RYDDIG MEN HELLER IKKE ROTETE
Kontor
Et kontor viser din egen personlighet. Er kontoret rotete, er du rotete etc.

JEG HENVENDER MEG TIL EN BANK OM Å FÅ "TA" UT PENGER
Bank
Satte du inn penger vil du gjøre det bra. Tok du ut penger er det fare for du vil gjøre det dårlig, eller så utnytter du noen.

JEG BER DE OM HJELP
Hjelp
Får du hjelp i en drøm må du ikke være redd for å be andre om hjelp når du trenger det. Hvis du hjelper noen, trenger du ikke hjelp til å løse et problem.

JEG ER PÅ GRÅTEN NÅR JEG BER OM HJELP
Gråte
Et barn som gråter symboliserer gode nyheter.
Ellers vil det å gråte bety en venn som du må trøste.
'
JEG ER BLAKK OG TRENGER PENGER (VIRKELIGHETEN OGSÅ Very Happy )
Nød
Drømmer du at du er i nød står du i fare for å miste alt du eier gjennom spekulasjoner.

Økonomi
Har du meget dårlig økonomi har du det oftest dårlig i følelseslivet. Har du god økonomi gir du ikke andre nok kjærlighet.
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Ons 30 Jan 2019 - 17:37

Skrevet: 19 juni 2005 10:04
Hei M

Fikk du en sammenheng ut av det du fant ut da M? Etter å ha sett på betydningene?
Nå vet jeg litt om din situasjon allerede og som jeg tenker her så føler jeg at du får et budskap av ditt eget liv rett og slett. Drømmen henspilte seg om deg og ditt liv, hvor du trenger støtte og hjelp. Et rop om forståelse. At livet ditt, tankene dine virker rotete, og at det må på plass før forståelsen kommer. Det kan være at man uttrykker seg på en måte som går begge veier. Som f.eks: ja jeg ønsker meg det, men jeg ønsker også, ikke?

I situasjoner hvor følelseslivet ikke er i balanse kan man komme til å bruke mer penger enn man har, fordi det herjer en rastløshet over en. Da blir det til at man går oftere ut blandt venner, kanskje også for å få et glimt av denne personen som gjør at hjertet dunker. Og da blir det brukt penger. Du ønsker forståelse fra ham, men det virker også så rotete, fordi han er opp og ned. Bare kaos.

Dette at du skal gå i en annen bank, for der er det litt mere diskresjon, så er det som om den sier at gå til et annet sted å henvend deg ang dine bekymringer, ikke fortell alle om dem, la det bli litt hemmelig, slik at du ikke selv blir så sårbar. Jo flere som vet om dem, jo flere vil komme til å motarbeide deg.

Et godt ordtak, og ikke minst virkningsfull er: ikke fortell alle om dine tanker og planer. Jo flere som vet om dem, kan komme til å stjele dem fra deg, eller drepe din entusiasme og iver, derfor: taushet er gull verdt. TANKENS TAUSE KRAFT.

Men så står det også at drømmer du om noe som er rotete, så vil snart bekymringene dine ta slutt.

_____________________________________________________________________________________________
May
May

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:38

Skrevet: 19 juni 2005 15:37
Ok så det var om kjærligheten dette å....'Ja det høres greit ut det.
Takk for tydningen
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:39

Skrevet: 11 aug. 2005 13:29
I natt sov jeg hos han jeg vil ha, og jeg drømte at han sa til meg i drømmen at jeg er på vei mot deg, M.......... bare gi meg litt tid og vær tålmodig. Å få han tilbake har og er for meg utrolig viktig fordi jeg rett og slett elsker han så utrolig mye og jeg vet at vi er ikke ferdige med hverandre...og alt det der klisje snakket.

Jeg har bedt om å få en beskjed om dette i mine drømmer faktisk, og så kom det men selfølgelig jeg er ikke den som helt klarer å tro på drømmer, det må jeg innrømme, og underbevisstheten min er sikkert rimelig farget av mine største ønsker. Når det er sagt så har jeg ikke noen kunnskap om drømmer og tydning. Og ingen kunnskap om det å "gå inn i en drøm" osv osv.

Men en annen liten drøm jeg har hatt i det siste...to ganger ca er at i drømmen så begynner jeg å tygge/gnage på en litt løs tann jeg har og tilslutt så bare smuldrer den opp i tusen biter i munnen min. Jeg drømmer ikke at jeg får vondt av det eller noe slikt, men jeg er i drømmen redd for at det skal gjøre vondt. Lurer på hva det kan bety!?!?!
Noen forslag??

Jeg har og hørt om at tenner har med økonomiske problemer som jeg har litt av nå!
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Ons 30 Jan 2019 - 17:41

Skrevet: 30 aug. 2005 00:24
HEI M.VÆR

Dette står om tenner som faller ut: adskillelse, utrygghet.

Om man drømmer at sine egne tenner faller ut, så er det et tegn på en utrygghet som kommer av urealistisk selvbilde.

Rådet i dette tilfelle er: at du skal tilpasse deg selv og det du gjør til det som faktisk skjer.

May
May

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:43

Skrevet: 22 sep. 2005 10:09
at fisken min dusjet, jeg var i samme rom som han, og når han dusjet så kom det utrolig mye sæd fra han, dette høres litt rart ut da kansje, men det var så rart for i drømmen så føler jeg at det er sæd og dusj(ing) som er det sentrale her. Jeg finner ikke noen av disse på drømmetydning siden og lurer derfor på om du kan hjelpe meg med det MAy? Eller andre som har innspill selfølfelig.

Takk
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Ons 30 Jan 2019 - 17:44

Skrevet: 30 sep. 2005 09:08
Hei M.vær

Sæd får meg til å tenke på befruktning.
Jeg må spørre deg. Følte du drømmen ubehagelig?
Merket fisken din selv hva som foregikk? Eller var han opptatt i dusjen? Eller var det han som frembringte sædutløsningen bevisst?

May
May

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:46

Skrevet: 07 okt. 2005 17:24
Jeg vet ikke om jeg foelte den dirkete ubehagelig, hadde en foelelse av at det var rart paa en maate. Utloesningen kom ubevisst for han.Men han forsto hva som skjedde liksom, det gjorde vi begge, men vi bemerket det ikke, snakket ikke om det. Hmm...rar droem var det altsaa..
Hva tror du...finner ikke noe i symbolikken
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Ons 30 Jan 2019 - 17:48

Skrevet: 09 okt. 2005 08:50

Hei M.vær  

Ser at du ikke kan skrive (ø og å) der du er. Har dem ikke de bokstavene på tastaturet i det landet du er?

Nå har jeg snakket en del med deg, og føler med en gang at denne drømmen kan ha sammenheng med graviditet å gjøre. Dere vet begge at det kan skje igjen, men dere snakker ikke om det.

Hva tenker du om det?

May
May

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:49

Skrevet: 13 okt. 2005 12:34
Nei her er det ikke slike bokstaver. Og siden den bærbare pc min er ute av stand for oeyeblikket saa maa jeg bruke skolens Smile

Graviditeten ja, jo er forsaavidt klar overat det kan skje igjen, men han kan bare være klar over det hvis han tenker at vi skal bli sammen igjen, hvis du forstaar. Og saann som du saa han sist vi snakket, saa vet jo han ingenting om oss. Slik som jeg forstaar det saa er ikke en gjennforening i hans tanker.Ikke ennaa ihvertfall
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:50

Skrevet: 13 okt. 2005 12:40

....som inkluderer deg Smile Jeg droemte att Jeg og ca. 5-6 andre arbeidet i et verksted, med trearbeid (som er noe ala det jeg gjoer her naa), du var der ogsaa men som en slags lærer. Du plasserte meg i et rom for meg selv hvor jeg skulle arbeide alene, mens de andre jobbet sammen. Jeg fikk inntrykk av at jeg ble plassert for meg selv fordi jeg var saa "flink". Men etterhvert som vi arbeidet saa kom du inn i rommet og hentet meg, og da fortalte du meg at jeg ble plassert alene slik fordi jeg kunne ha saa lett for aa bli sint og oppfarende og virke truende paa de andre i arbeidsgruppen min! Dette var da en usedvanlig rar droem da, og særlig naar du er i den...Hva tror du om dette?
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Ons 30 Jan 2019 - 17:51

Skrevet: 13 okt. 2005 14:17

Det var da en merkelig drøm
Tror ikke jeg hadde plassert noen i et rom for seg selv av slike grunner, men mer for at du skulle få ro dersom andre forstyrret deg slik at du fikk konsentrert deg. Så din første tanke var nok riktig.

Men den andre? Hm...

May
May

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:52

Skrevet: 17 okt. 2005 11:48
Den andre tanken ja......
Nei jeg tror ikke det er noe med det jeg altsaa, tenkte kanskje du "viste" noe.
Men jeg vet ikke, jeg kan bli oppfarende og fort irritert jeg ,det skal skal jeg ikke legge under noen stol men ikke slik at jeg skulle virke truende paa noen. Men det var veldig behagelig aa jobbe alene paa det rommet, det husker jeg fra drömmen.
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Ons 30 Jan 2019 - 17:54

Skrevet: 19 okt. 2005 16:58

En tanke slo meg plutselig, om at du kanskje er litt redd du ikke skal greie å gjennomføre de rådene jeg har gitt deg, og at du ubevisst tror du vil bli straffet om du ikke greier det. Hva tror du om det?

May
May

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:55

Skrevet: 21 okt. 2005 14:12

....tror ærlig talt du traff full blink på den jeg......
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 17:56

Skrevet: 14 juli 2006 15:04

Hei igjen...jeg har jo drømt mye om fisken og meg. Og jeg drømmer bestandig at vi er sammen igjen...men ute i drømmen er det liksom som om han trekker seg unna for å gå til cafeen sin...dette skjer hver gang, han og meg sammen og så må han gå til cafeen.. Og det er jo sånn det er og!?!!! Han har for mye med den så jeg og følelser må vente til høsten når cafeen stenger. Håper jeg drømmer så sant som det føles ut som:)

En gang jeg skulle legge meg til å sove, ba jeg om at hvis jeg skal drømme om fisken så må det jeg drømmer være sant, og jeg drømte om han den natten, samme setting i drømmen som nevnt ovenfor skjedde...

Hva tror du May? klem fra meg
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Ons 30 Jan 2019 - 17:58

Skrevet: 14 juli 2006 23:35  
Tror dine ønsker om en ny start mellom dere er i gang og at du føler en viss trygghet i det. Derfor de gode drømmene rundt dette.

Ikke handler drømmen din om brudd eller fødsel for å si det på den måten. Mer om en stabil hendelse med avbrudd pga jobb.

Vær positive jente....dette ordner seg

May
May

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 18:01

Skrevet: 15 juli 2006 13:53
...du rører noe i meg når du sier ting som er så treffende at jeg blir helt rørt liksom, det er så godt... Og jeg har et ønske om en ny start og er samtidig så rolig i forhold til det ønsket (oftest er jeg rolig) i forhold til ifjor.. Den gode stimen jeg flyter med nå her i universet er så vannvittig deilig.. Tror alt har en kombinasjon med hva jeg opplevde i fjor sommer, i høsten som var og alt. I dag kan jeg si jeg har det bra, uten å føle at jeg lyver for andre eller meg selv..

Takk for alt du gjør for meg.

Klem fra meg
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 18:03

Skrevet: 20 okt. 2006 09:54  

Sann drøm!
FOr noen uker siden var jeg på en tur med mange venner, på natten drømte jeg om en gammel, gammel venninne som jeg aldri snakker med og neste aldri ser lenger. Jeg drømte at hun var gravid, å når jeg våknet kunne jeg ikke skjønne hvorfor jeg drømte det!!

Mens vi alle spiste frokost neste morgen fortalte jeg om drømmen min, da var det en rundt bordet som ikke har noen relasjoner til hun i det hele tatt som utbrøyt: "Ja, men ho er det!" I øyeblikket han sa det så ble han litt usikker på om han virkelig viste det eller om han bare ble påvirket av drømmen min. Vel, det var ihvertfall vanskelig for oss å bekrefte om hun var gravid eller ikke, i og med at ingen har noen kontakt med henne. Jeg håpet jo virkelig at dette var sant fordi da er kanskje mine andre drømmer sanne med tanke på gjenforening med min kjære...

Så i går møtte jeg noen gamle skolevenninner, vi snakket sammen og mimret om gamle kjente, deriblant hun som jeg drømte om..Og det var sant!! Hun hadde vært gravid, men tatt abort!Så selv om hun ikke er det nå så var hun det ihvertfall...Kjempe moro for meg...at jeg drømte dette...
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by May on Ons 30 Jan 2019 - 18:04

Skrevet: 31 okt. 2006 08:51
Hei m.vær

Forstår godt at du er henrykt.

Det står også om graviditet: Du ser en kvinne som er gravid = rikdom

Kan hende du blir rik m.vær Smile

May
May

Til Toppen Go down

Poste by M.vær on Ons 30 Jan 2019 - 18:06

Skrevet: 02 des. 2006 01:14  

Vær så snill og hjelp meg!!!!

Fra og med i morgen og frem til neste helg skal jeg passe hunden til mora til "mannen min", egentlig er det hans sin men den bikkja har bodd hos mora alle sine år og er vel bare "mannen min" sin på papiret for å si det slik. Vel, uansett så skal de reise bort hele familien og jeg har vært så (u)heldig å blitt spurt om å passe denne bikkja...skal hente den i morgen...vel nok om det- JEG drømte i natt at jeg snakket med denne hunden- og jeg spurte henne: Er ........ glad i meg? Ja svarte hunden. Dette spurte jeg om to ganger og fikk samme svar. Etterpå spurte jeg henne: Blir vi sammen igjen: Ja svarte hunden, igjen så spurte jeg om dette to ganger og fikk samme svar, jeg mener å huske at jeg spurte hunden to ganger om det samme pga jeg ikke ordentlig hørte hva hunden svarte første gangen. Etter disse svarene drømte jeg ikke noe mer om hunden. Husker ikke hva jeg drømte om etterpå heller.

Nå kan jo dette høres ganske "vanlig" ut men det som er litt interresant er at før jeg sovnet i går så ba jeg om å få et svar på dette her, få en bekreftelse (nok engang) Så hva tror du? Er dette et svar eller bare en drøm? JEg velger jo å tro det er reellt, men jeg vil gjerne høre hva andre tenker.....er jo litt derfor man skal skrive inn her og, er det ikke????

Klem fra M.vær
M.vær
M.vær
Universet
Universet

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content