Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
Kaffetrakteren
2 posters
Side 1 av 1
Kaffetrakteren
Skrevet: 13 okt. 2005 22:40
Hei!
Vil gjerne dele en kort drøm jeg hadde,med dere.
Jeg drømte om ny trekt kaffe, og kaffetrakteren stod veldig sentralt i drømmen. Våknet av drømmen og stod opp, da jeg kom til kjøkkenet så jeg at jeg hadde glemt å slå av kaffetrakteren. Var dette ett varsel eller bare tilfeldig?????????
Marianne.- Styrken
- Antall Innlegg : 8
Medlem siden : 29.01.2019
Re: Kaffetrakteren
Skrevet: 19 okt. 2005 17:07
Hei Marianne Tror helt sikkert at det var et varsel du fikk. Slike drømmer har jeg hatt stadig opp igjennom, og dem kommer til meg med en advarsel.
Jeg drømte for noen år siden at jeg kjørte min gamle Mazda 818 fra Hokksund og inn mot Drammen. Det begynte å lukte svidd, og bilen ville absolutt dra mot høyre og ut i grøfta. Jeg dro rattet slik at bilen skulle holde seg rett på veien, men bilen gikk isteden rundt og tippet på taket.
Dagen etter var jeg i Hokksund for å ta bremsekontroll på bilen min. Da jeg var på vei innover mot Drammen igjen begynte det å lukte svidd gummi. Rattet var forferdelig tungt å holde i, bilen ville svinge til høyre hele tiden. Da kom jeg på drømmen min, og i ren refleks bremset jeg ned farten og parkerte ved veikanten. Det viste seg at bremseklossene hadde brent seg fast i bremseskiva, slik at hjulet ikke gikk rundt.
Så at man får varsler via drømmer når det kan oppstå farer, ja det er jeg ikke i tvil om.
Side 1 av 1