Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
Latest topics
Mareritt eller et budskap?
2 posters
Side 1 av 1
Mareritt eller et budskap?
Skrevet: 29 aug. 2005 15:44
Hei
Hadde en kort drøm, men tror den var viktig for meg.
Drømte at jeg var i mitt gamle barndomshjem som var helt forlatt, jeg søkte tilflukt der og ingen visste det. Jeg satt i en stol på stua og forsøkte å sove. Det var mitt på natten og jeg hørte at to kom inn i gangen. De var beruset og de snakket om at noen måtte være på stua fordi de så lys. Jeg forstod at det var min bror og et rikt søskenbarn som heter Ole. Broren min kom inn med ett lyseblått papir han ville jeg skulle skrive under på. Det var Ole som hadde bedt han gi det til meg. Så angrep broren min meg, han skulle til å gi meg en omgang juling, jeg ble kastet i bakken men jeg klarte å rope på Ole, så våknet jeg.
Ut fra droemmetydning.com forstod jeg at jeg må holde meg unna dette stedet og papiret tyder kanskje på at jeg får en forfremmelse jeg ikke klarer å utføre. Er det noen som kan hjelpe meg å tyde noe mer ut av drømmen?
tyren2005- Keserinnen
- Antall Innlegg : 3
Medlem siden : 29.01.2019
Re: Mareritt eller et budskap?
Skrevet: 30 aug. 2005 00:32
Hei på deg Tyren2005 Først og fremst så må jeg få ønske deg velkommen til forumet. Jeg fikk en sterk følelse av at du er redd for å ikke klare dine mål, og at du frykter at det vil bli satt kjepper i veien for deg. En skjult missunnelse ligger rundt deg, men rett opp ryggen, å stå på for det du ønsker å oppnå i livet ditt. Gå for dine mål med overbevisningers mot.
Skrevet: 02 sep. 2005 00:20
Hei. Tusen takk for svar.
Fornemmelsen din er riktig. Jeg har opplevd mange skuffelser.
Oppmuntringen din blir som et lys i mørke for meg. Det vil jeg bare si, uansett!
Skal følge litt med på forumet. For alle som er interessert i drømmer anbefaler jeg
droemmetydning.com
tyren2005- Keserinnen
Skrevet: 20 sep. 2005 16:47
Hei, kan jo dele med dere en drøm for en tid tilbake. Den er full av symboler så ser ikke på den som en vanlig drøm heller.
Den begynte med at min x, hennes sønn og jeg var ved et lite hus/hytte ved en elv som rant ut i et vann. Mener også at det var en form for bro over elven. Hun går ned til elven og hopper/faller uti den. Blir så ført ut i vannet lenger ned, hvor jeg føler at det er bølger eller en form for farer rundt henne. Hun blir da løftet opp av en hvit svane som tar henne med seg. Så ut som denne svanen løftet henne som et lite barn. Som at hun ble holdt av to armer. Så begynner sønnen å gråte og jeg husker jeg vil gå for å se etter henne, og at han vil være med men ikke får det. En drøm med masse symboler og langt fra en vanlig drøm

Esben- Gjest
Esben skrev:Skrevet: 20 sep. 2005 16:47
Hei, kan jo dele med dere en drøm for en tid tilbake. Den er full av symboler så ser ikke på den som en vanlig drøm heller.
Den begynte med at min x, hennes sønn og jeg var ved et lite hus/hytte ved en elv som rant ut i et vann. Mener også at det var en form for bro over elven. Hun går ned til elven og hopper/faller uti den. Blir så ført ut i vannet lenger ned, hvor jeg føler at det er bølger eller en form for farer rundt henne. Hun blir da løftet opp av en hvit svane som tar henne med seg. Så ut som denne svanen løftet henne som et lite barn. Som at hun ble holdt av to armer. Så begynner sønnen å gråte og jeg husker jeg vil gå for å se etter henne, og at han vil være med men ikke får det. En drøm med masse symboler og langt fra en vanlig drømKan dere jo prøve å tolke den.
Skrevet: 21 sep. 2005 12:18
Hei, nå har jeg tenkt på drømmen og tydet symbolene. Mange fine symboler, særlig svanen.
Hytten symboliserer det lykkelige hjemmet dere kan ha, som samboere eller venner. Broen symboliserer at dere forsøker å komme sammen igjen.
Din ex havner i elven, noe som tyder på, at for at dere skal komme sammen igjen, trenger hun å forandre seg, få mer kontroll over følelsene sine og hun får det litt trangere økonomisk. Dette greier hun på egenhånd, selv om det blir litt tøft, blir utfallet av det (svanen) et lykkelig hjem/ en lykkelig familie og kjærlighet. Det virker som om du vil at forholdet mellom dere skal fungere, håper du fikk noe ut av tolkningen

tyren2005- Keserinnen
Skrevet: 22 sep. 2005 06:37
Hei Tyren Tusen takk for fin tolkning. Fått en lignende før. Ihvertfall mente hun som så den da at svanen betydde at hun kom seg ut av sine problemer/vingling i følelser. Eneste jeg må legge til er vel at jeg nå ikke ønsker henne tilbake. Men på det tidspunktet drømmen kom (snart et år siden) så gjorde jeg nok det. Får vel heller håpe hun får et lykkelig hjem med han hun har flyttet sammen med for litt siden, selv om jeg med stor sikkerhet kan si at hun ikke har så stor tro på det der selv. men men..
Esben- Gjest

» Hjelper - eller ånd?
» Er det tilfeldigheter eller er det noe ant?
» Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv?
» Er det tilfeldigheter eller er det noe ant?
» Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv?
Side 1 av 1